کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی پیامی:

استاندار قم فرارسیدن ماه رمضان را تبریک گفت

19 تير 1392 ساعت 9:12

قم نیوز: استاندار قم کرمرضا پیریایی با صدور پیامی فراررسیدن ماه مبارک رمضان را به رهبر انقلاب، مراجع تقلید و مردم قم تبریک گفت.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، متن پیام استاندار قم به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان بدین شرح می باشد:

(بسم الله الرحمن الرحيم) «اَللّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضانَ الَّذى اَنْزَلْتَ فيهِ الْقُرْآنَ» سلام بر رمضان، ماه شكوه روح و شكيب تن، ماه غفران و آمرزش گناهان،  ماه توبه و تضرع بر پيشگاه خشيت الهي، ماه انعام بندگان بر خوان گسترده احسان و فضل بي انتهاي پروردگار، ماه دست های نوازش آسمان، ماه ميهماني خدا، فصل فلاح و رستگاري، ماه ميعاد و هنگامه ياد، ماه نزول قران، ماه گشايش درهاي رحمت الهي و سلام بر رمضان، ماه با عظمت و پرفضيلتي كه مصاحبت و همنشيني با آن، مايه شعف و اميد  و دل بريدن از آن سخت و طاقت فرسا است.

برترين ماه خدا، كه روزهایش بهترین روزها ، شب-هایش بهترین شب ها و ساعاتش بهترین ساعات، آغاز آن رحمت، ميانه‏اش مغفرت و پايان آن آزادى از آتش جهنم است. ماهي كه آمدنش، بشارت الهي را در جان و روح انسان ها و دعاي دلنشين سحر و زمزمه هاي نغز نيايش را بر آسمان و زمين طنين انداز مي كند. ماه سراسر بركت و رحمت و سرور كه نزول قران و شب قدرش، قدر و منزلتي خاص به آن بخشيده است. رمضان ماه معنویت و صفای نفس و مناجات و روی آوردن به خداست، ماه استمداد و بهره مندي از فيوضات  و اتصال به ذات تبارك و تعالي است.

اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات، حلول ماه مبارك رمضان را به عموم مسلمانان جهان، هم ميهنان عزيز، خاصه رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقليد  و مردم شريف و متدين استان مقدس قم ، تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيق درك شب هاي پر فضيلت قدر و بهره مندي همگان از لحظه لحظه هاي با ارزش اين ماه معنوي، به عنوان اندوخته اي ارزشمند در مسير ترقي و تكامل را از درگاه ايزد منان مسالت دارم.

ملتمس دعاي خير شما روزه داران عزيز هستم.


انتهای پیام/122


کد مطلب: 15064

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15064/استاندار-قم-فرارسیدن-ماه-رمضان-تبریک-گفت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir