چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : 15064
طی پیامی:

استاندار قم فرارسیدن ماه رمضان را تبریک گفت

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم کرمرضا پیریایی با صدور پیامی فراررسیدن ماه مبارک رمضان را به رهبر انقلاب، مراجع تقلید و مردم قم تبریک گفت.
استاندار قم فرارسیدن ماه رمضان را تبریک گفت
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، متن پیام استاندار قم به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان بدین شرح می باشد:

(بسم الله الرحمن الرحيم) «اَللّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضانَ الَّذى اَنْزَلْتَ فيهِ الْقُرْآنَ» سلام بر رمضان، ماه شكوه روح و شكيب تن، ماه غفران و آمرزش گناهان،  ماه توبه و تضرع بر پيشگاه خشيت الهي، ماه انعام بندگان بر خوان گسترده احسان و فضل بي انتهاي پروردگار، ماه دست های نوازش آسمان، ماه ميهماني خدا، فصل فلاح و رستگاري، ماه ميعاد و هنگامه ياد، ماه نزول قران، ماه گشايش درهاي رحمت الهي و سلام بر رمضان، ماه با عظمت و پرفضيلتي كه مصاحبت و همنشيني با آن، مايه شعف و اميد  و دل بريدن از آن سخت و طاقت فرسا است.

برترين ماه خدا، كه روزهایش بهترین روزها ، شب-هایش بهترین شب ها و ساعاتش بهترین ساعات، آغاز آن رحمت، ميانه‏اش مغفرت و پايان آن آزادى از آتش جهنم است. ماهي كه آمدنش، بشارت الهي را در جان و روح انسان ها و دعاي دلنشين سحر و زمزمه هاي نغز نيايش را بر آسمان و زمين طنين انداز مي كند. ماه سراسر بركت و رحمت و سرور كه نزول قران و شب قدرش، قدر و منزلتي خاص به آن بخشيده است. رمضان ماه معنویت و صفای نفس و مناجات و روی آوردن به خداست، ماه استمداد و بهره مندي از فيوضات  و اتصال به ذات تبارك و تعالي است.

اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات، حلول ماه مبارك رمضان را به عموم مسلمانان جهان، هم ميهنان عزيز، خاصه رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقليد  و مردم شريف و متدين استان مقدس قم ، تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيق درك شب هاي پر فضيلت قدر و بهره مندي همگان از لحظه لحظه هاي با ارزش اين ماه معنوي، به عنوان اندوخته اي ارزشمند در مسير ترقي و تكامل را از درگاه ايزد منان مسالت دارم.

ملتمس دعاي خير شما روزه داران عزيز هستم.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfjxdy.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما