چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 15076
از سوي معاون استاندار قم:

ساعات كار ادارات استان قم در ماه مبارك رمضان اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم ساعت کاری ادارات این استان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد و گفت: كليه فعاليت هاي فوق برنامه، قبل و بعد از وقت اداري اعلام شده برگزار مي گردد.
ساعات كار ادارات استان قم در ماه مبارك رمضان اعلام شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سعيد عين اللهي ضمن تبريك حلول ماه مبارك رمضان اظهار داشت: به منظور ایجاد زمینه هاي لازم برای استفاده مطلوب كاركنان دولت از فضایل و بركات ماه ضیافت الهی و با توجه به تصميم هیات محترم دولت و مجوز صادره توسط استاندار قم ، ساعت كار ادارات استان قم در روزهای كاري ماه مبارك رمضان از ساعت 15/8 الی 13 خواهد بود.

وی افزود: ساعت كار بانك ها نیز نیم ساعت قبل از ساعت كار ادارات آغاز و پایان آن همزمان با ادارات خواهد بود.

معاون استاندار قم با بيان اين كه ساعات كار ادارات و بانكها در روزهاي 19 و 23 ماه مبارك رمضان با یك ساعت تاخیر در مقایسه با سایر روزهای دیگر شروع خواهد شد، خاطرنشان كرد: كليه فعاليت هاي فوق برنامه، قبل و بعد از وقت اداري اعلام شده برگزار مي گردد.

عين اللهي همچنين با اشاره به اين كه براي ساعت كاري اعلام شده هيچگونه زمان تاخير(فرجه) منظور نشده و كاركنان مي بايست راس ساعت مقرر در محل كار حضور يابند، ادامه داد: كسري كار ناشي از اجراي مصوبه مذكور با رعايت سقف مقرر در قانون(44 ساعت در هفته)، از طريق دور كاري قابل جبران خواهد بود.


انتهای پیام/122
 
 
https://qomnews.ir/vdciquaz.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما