کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی قم تاکید کرد:

پلیس در کنار مردم است نه در مقابل مردم

خبرگزاری تسنیم , 19 تير 1392 ساعت 9:52

قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: پلیس در کنار و برای مردم است نه در برابر مردم، و بر همین اساس هم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده که شاهد موفقیت‌های گسترده بوده‌ایم.


به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی دیروز در مراسم تجلیل از فعالان انتظامی یازدهمین دوره ریاست جمهوری و نیمه شعبان که در تالار شهید آوینی برگزار شد اظهار کرد: تامین امنیت این دو مراسم مهم یکی از مسائل مهمی بود که با همکاری همه دستگاه‌ها انجام شد.
 
وی تصریح کرد: همه این حماسه آفرینی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته وظیفه نیروی انتظامی است و با تمام توان در راستای تامین امنیت جامعه تلاش می کند.
 
فرمانده انتظامی استان قم گفت: در بخش‌های مختلف امنیتی ناجا هدفش این است که مخاطبان خود را شناخته و جمعیت خود را دقیق شناسایی کرده و برنامه‌ریزی کند.
 
وی افزود : رمز پیروزی پلیس این بود که رفتاری متناسب با رفتار جمعیت داشته باشد نه اینکه به گونه‌ای رفتار کند که موجب مشکل آفرینی کند.
 
مجتبایی تصریح کرد: مدیریت در صحنه یکی از مسائل مهمی است که پلیس به آن تاکید دارد که در این راستا قدم‌های بزرگی را برداشته است.
 
وی از کاهش 6 درصدی تصادفات در سطح استان خبر داد و این دستاورد پلیس را ناشی از اقدامات فرهنگی این نهاد دانست.
 
سردار مجتبایی گفت: در درون سازمان هم با برگزاری دوره‌های مختلف شاهد کاهش 21 درصدی تخلفات هستیم که مشکلات در این بخش به حداقل رسیده است.
 
فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت همشهریان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
 

انتهای پیام /122


کد مطلب: 15069

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15069/پلیس-کنار-مردم-نه-مقابل

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir