چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 15069
فرمانده انتظامی قم تاکید کرد:

پلیس در کنار مردم است نه در مقابل مردم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: پلیس در کنار و برای مردم است نه در برابر مردم، و بر همین اساس هم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده که شاهد موفقیت‌های گسترده بوده‌ایم.
پلیس در کنار مردم است نه در مقابل مردم
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی دیروز در مراسم تجلیل از فعالان انتظامی یازدهمین دوره ریاست جمهوری و نیمه شعبان که در تالار شهید آوینی برگزار شد اظهار کرد: تامین امنیت این دو مراسم مهم یکی از مسائل مهمی بود که با همکاری همه دستگاه‌ها انجام شد.
 
وی تصریح کرد: همه این حماسه آفرینی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته وظیفه نیروی انتظامی است و با تمام توان در راستای تامین امنیت جامعه تلاش می کند.
 
فرمانده انتظامی استان قم گفت: در بخش‌های مختلف امنیتی ناجا هدفش این است که مخاطبان خود را شناخته و جمعیت خود را دقیق شناسایی کرده و برنامه‌ریزی کند.
 
وی افزود : رمز پیروزی پلیس این بود که رفتاری متناسب با رفتار جمعیت داشته باشد نه اینکه به گونه‌ای رفتار کند که موجب مشکل آفرینی کند.
 
مجتبایی تصریح کرد: مدیریت در صحنه یکی از مسائل مهمی است که پلیس به آن تاکید دارد که در این راستا قدم‌های بزرگی را برداشته است.
 
وی از کاهش 6 درصدی تصادفات در سطح استان خبر داد و این دستاورد پلیس را ناشی از اقدامات فرهنگی این نهاد دانست.
 
سردار مجتبایی گفت: در درون سازمان هم با برگزاری دوره‌های مختلف شاهد کاهش 21 درصدی تخلفات هستیم که مشکلات در این بخش به حداقل رسیده است.
 
فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت همشهریان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
 

انتهای پیام /122
https://qomnews.ir/vdcaown6.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما