يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 15184
رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

جام رمضان بدمینتون قم در 4 رده سنی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از رقابت ورزشکاران این رشته در چهار رده سنی مسابقات قهرمانی جام رمضان در شهر مقدس قم خبر داد.
جام رمضان بدمینتون قم در 4 رده سنی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌باشی اظهار داشت: در سال‌جاری رقابت‌های مهمی پیش روی بدمینتون‌بازان قمی قرار دارد و یکی از اهداف ما این است که با انتخاب بهترین‌های استان بتوانیم حضور موفقی در این پیکارها داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: قم در رشته بدمینتون، استعدادها و نیروهای توانمندی دارد و با توجه به امکانات خوبی که در تالار تخصصی بدمینتون مرحوم فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم داریم، نیروهای خوبی در این رشته تربیت شده و پرورش یافته‌اند.
 
رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان کرد: به منظور این‌که بتوانیم سنجش و ارزیابی دقیقی از میزان پیشرفت بدمینتون‌بازان استان در رده‌های سنی مختلف داشته باشیم یکی از اولویت‌های مهم هیئت را برگزاری مسابقات استانی در رده‌های سنی مختلف قرار داده‌ایم.
 
پنجه‌باشی تصریح کرد: مسابقات استانی را به مناسبت‌های مختلف در طول سال برنامه‌ریزی می‌کنیم و یکی از این مناسبت‌ها ماه مبارک رمضان است که فرصت بسیار خوبی برای برگزاری رقابت‌هایی با نام جام رمضان ایجاد می‌کند.
 
وی با بیان این‌که امسال نیز با حضور بدمینتون‌بازان رده‌های سنی مختلف، رقابت‌های بدمینتون جام رمضان ویژه آقایان در قم برگزار می‌شود، عنوان کرد: این رقابت‌ها در تالار بدمینتون حامد فرهمند واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام خواهد رسید.
 
رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: این مسابقات در رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و برگزاری آن برای مربیان ما از اهمیت بالایی برخوردار است و کمیته مسابقات در نظر دارد از افراد شرکت کننده در این رقابت‌ها تیم‌های منتخب استان در هر چهار رده سنی برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور را انتخاب کند ضمن این‌که در پایان به نفرات برتر این رقابت‌ها به رسم یادبود لوح و هدیه‌ای تقدیم خواهد شد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdci5zaz.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما