يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 15188
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم:

مردم مراقب ترفندهای پیامکی کلاهبرداران باشند

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در خصوص کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک هشدار داد.
مردم مراقب ترفندهای پیامکی کلاهبرداران باشند
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی قدمی در این باره اظهارداشت: به تازگی اشخاصی با ارسال پیامک ، درباره برنده شدن در قرعه کشی از مردم درخواست انتقال وجه از طریق کارت های بانکی می کنند.
 
وی ادامه داد: کلاهبرداران از سادگی فرد سوء استفاده کرده و او درخواست می کنند تا آدرس و تلفن خود را به همراه مشخصات کامل به شماره ای که اعلام می نمایند ارسال کند.
 
وی با اشاره به اینکه هیچ برنده ای در قرعه کشی با پیامک مطلع نمی شود اظهارداشت: برای دریافت پول لازم نیست فرد دریافت کننده وجه ، کارت عابر بانک خود را وارد دستگاه کند بلکه این کار به صورت یک طرفه توسط واریز کننده وجه عملی خواهد بود.
 
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: کلاهبرداران از دارندگان کارت های عابر بانک درخواست می کنند تا زبان انگلیسی دستگاه خودپرداز بانک را انتخاب کنند ، در حقیقت این کار مقدمه ای برای کلاهبرداری افراد سودجو است.
 
وی افزود: پلیس آگاهی در اجرای وظایف ذاتی مبارزه با این دسته از مجرمین را در دستور کار قرار داده و موفقیت هایی را در زمینه شناسایی و دستگیری باندهای تبهکار بدست آورده است ، فروش سکه و اشیاء عتیقه تقلبی توسط یک چوپان نمونه ای از این کلاهبرداری بود که فرد مذکور پس از دستگیری به دست قانون سپرده شد.
 
قدمی از شهروندان خواستار شد: در مواجهه با چنین پیامک هایی در اسرع وقت پلیس را مطلع تا اقدامات لازم جهت شناسایی این افراد سود جو صورت گیرد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc4sqs.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما