دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 15215
به همت سازمان بهزیستی و با همکاری دادگاه خانواده صورت گرفت:

جلوگیری از 288 مورد طلاق سازشی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعی سازمان بهزیستی استان قم گفت: در سال گذشته از 860 مورد پرونده طلاق سازشی که توسط بهزیستی استان قم مورد بررسی قرار گرفت از 288 مورد طلاق سازشی جلوگیری شد.
جلوگیری از 288 مورد طلاق سازشی در قم

به گزارش قم نیوز، مریم علیشیری در نشست خبری که به مناسبت هفته بهزیستی در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان قم برگزار شده بود اظهار کرد: حوزه اجتماعی سازمان بهزیستی استان قم با هدف حفظ ارزش‌های اسلامی به ارائه خدمات ویژه می‌پردازد.

وی افزود: در این حوزه آسیب دیدگان اجتماعی ساماندهی شده و آسیب‌های اجتماعی کاهش داده می‌شود.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی استان قم ساماندهی دختران فراری، مقابله با طلاق، کودک آزاری و... را از دیگر وظایف این حوزه ذکر کرد.

علیشیری اورژانس اجتماعی را از محورهای این دفتر ذکر و بیان داشت: اورژانس اجتماعی به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی در سطح جامعه است و مردم می‌توانند با شماره 123 از این تیم سیار مدد بخواهند.

وی به حضور یک تیم قوی برای امداد رسانی در اورژانس اجتماعی اشاره کرد و گفت: یک مشاور و مددکار در این تیم سیار حضور دارند در صورتی که موردی مانند خودکشی و کودک آزاری گزارش شود در صحنه حضور پیدا می‌کنند و اقدامات خاص در این زمینه انجام می‌دهند.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی استان قم گفت: از تماس‌های برقرار شده با اورژانس اجتماعی 4 هزار و 318 مورد آن مرتبط بوده است.

وی افزود: 17 هزار و 58 نفر نیز به 16 پایگاه‌های اورژانس اجتماعی مراجعه کرده و خدمات دریافت کردند.

علیشیری با اشاره به بررسی 860 پرونده برای کاهش طلاق گفت: از این تعداد 288 مورد به سازش ختم شد.

وی با اشاره به جمع آوری کودکان خیابانی در سطح شهر خاطرنشان کرد: 296 مورد کودک خیابانی در طول سال گذشته پذیرش شدند که 293 مورد آن ترخیص و به خانواده‌ها تحویل داده شدند.

انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdcdkx0f.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما