سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 15261
سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم خبر داد:

افتتاح فروشگاه شهروند همزمان با عید سعید فطر

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از افتتاح یک باب فروشگاه جدید شهروند همزمان با عید سعید فطر خبر داد.
افتتاح فروشگاه شهروند همزمان با عید سعید فطر
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن قنبری با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و فعالیت ویژه بازارهای روز و فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعلق به شهرداری قم در این ماه اظهار کرد: طبق روال همه ساله سرکشی روزانه به این فروشگا‌ه‌ها و نیز بازارهای روز در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای «همشهری» و بازارهای فروش میوه و مایحتاج عمومی «ریحان» در ایام ماه مبارک رمضان مانند سایر روزهای سال در خدمت همشهریان قمی بوده و در این ماه با جدیت بیشتری در صدد تامین اقلام غذایی و سایر نیازهای روزمره مردم هستند.
 
سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه هشت باب فروشگاه همشهری و بیش از 70 فروشگاه ریحان در قم فعالیت می‌کنند گفت: در حال حاضر هم سه فروشگاه شهروند در حال احداث هستند که یکی از آنها عید فطر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
وی ادامه داد: قیمت‌گذاری میوه به صورت روزانه و به روز رسانی اطلاعات قیمتی یکی از برنامه‌های همیشگی سازمان میادین میوه و تره‌بار بوده و سعی بر این است که مایحتاج عمومی مردم تهیه و با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار گیرد زیرا اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قم کالایی را ویژه ماه رمضان در اختیار شهرداری نگذاشته تا در این فروشگاه‌ها عرضه شوند.
 
قنبری با بیان ایکه تمام کارکنان در مجموعه سازمان میادین میوه و تره‌بار موظف هستند در ساعات غیر اداری به فروشگاه‌های مناطق محل سکونت خود برای بازرسی مراجعه کنند عنوان داشت: نظارت‌های همیشگی مانع از بروز تخلف شده است.
 
سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری قم خاطرنشان کرد: یک باب نانوایی نیز در منطقه پردیسان در حال ساخت است و تا عید فطر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcezw8z.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما