سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 15262
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

سهم عظیمی از حماسه انتخابات به دانشگاهیان اختصاص دارد

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: سهم عظیمی از حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد به دانشگاهیان اختصاص دارد.
سهم عظیمی از حماسه انتخابات به دانشگاهیان اختصاص دارد
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در جلسه کمیسیون دانشجویی استان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک و پر از رحمت، مغفرت و برکت رمضان، مشارکت چشمگیر و حماسی مردم در انتخابات را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: یقیناً سهم بزرگی از حماسه سیاسی در انتخابات به دانشگاهیان اختصاص دارد.
 
وی با اشاره به درصد بالای مشارکت مردم در نظام جمهوری اسلامی و قیاس آن با مشارکت حداقلی در کشورهای دیگر به ویژه غربی‌ها، این پدیده مهم را موجب شرمساری و سرافکندگی دول غربی و خنثی کننده تحرکات منفی آنها علیه نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: این حضور گسترده نشان از بلوغ و شعور بالای سیاسی آحاد جامعه ایرانی است.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه با اشاره به انتقال مسئولیت از دولتی به دولت دیگر و حساسیت‌های پیش رو و چشمان نظاره گر جهانیان، ‌خواستار مراقبت و نظارت هر چه بهتر مسئولان دانشگاهی بر محیط‌های پیرامونی شدند.
 
رئیس کمیسیون دانشجویی استان در پایان ضمن اشاره به برگزاری 20 جلسه و نشست استاندار قم با دانشگاهیان استان و انتصاب 10 دانشجوی جوان و نخبه به عنوان مشاوران علمی استاندار ،‌ این را پیام و نشانه روشن جایگاه رفیع و بلند و نقش تأثیر گذار دانشگاه‌ها در معادلات جامعه دانست.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcf00dy.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما