سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 15264
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد:

راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه در اداره کل ورزش و جوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه کارکنان و بازنشستگان در این اداره کل خبر داد.
راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه در اداره کل ورزش و جوانان قم
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، محمدرضا نیکوگفتار اظهار داشت: این صندوق با نام وحدت و به منظور ارائه تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان و بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان راه اندازی شده است.
 
وی در ادامه از پایان مراحل استخدام نیروهای جدید اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و بیان داشت: بر اساس مجوزهای استخدامی اخذ شده از استانداری قم، نسبت به مصاحبه استخدامی و مراحل گزینش تعداد هفت نفر از پذیرفته‌ شدگان اصلی آزمون استخدامی سال 91 اقدام شد.
 
معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: همچنین نسبت به جذب دو نفر به عنوان کارمند جدید این اداره کل از محل ایثارگران اقدام شد و هم اکنون مراحل استخدامی آنان به انجام رسیده و در مرحله جذب هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: نسبت به بیمه تکمیلی درمان کارکنان رسمی و قراردادی اداره کل در سال جاری نیز اقدام شده و برای این منظور حمایت بیمه میهن تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده تمدید شد، ضمن اینکه طبق توافق به عمل آمده با بیمه مذکور، همکاران و خانواده‌ آنها می‌توانند نسبت به تمدید بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه خود به صورت اقساطی در سال جاری اقدام کنند.
 
نیکوگفتار در ادامه از مستندسازی شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد این اداره کل  خبر داد و بیان داشت: اصلاح بخشی از فرآیندهای اداری با رویکرد اتوماسیون اداری نیز موجب کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت و مصرف کاغذ شده است.
 
معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: به روز رسانی سایت اداره کل و پرتال خبری وزارت ورزش و جوانان نیز از جمله فعالیت‌های مهمی است که موجب رضایت ارباب رجوع شده است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchkinz.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما