سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 15269
شهردار منطقه ۸ قم خبر داد:

پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه‌های عمران شهری در منطقه ۸

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم میزان پیشرفت پروژه‌‌های عمرانی شهری از ابتدای سال جاری تاکنون را ۵۰ درصد اعلام کرد.
پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه‌های عمران شهری در منطقه ۸
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عبدالله سلیمانی با اشاره به وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه هشت قم تصریح کرد: در راستای سیاست ابلاغی شهردار قم مبنی بر اتمام پروژه‌های عمرانی تعریف شده برای سال 92، در نیمه نخست سال جاری، تاکنون پروژه‌های عمرانی منطقه هشت قم 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
وی کل بودجه عمرانی سال 92 شهرداری منطقه هشت را 17 میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون 50 درصد این بودجه محقق شده و برنامه ریزی به نحوی انجام شده است که تا پایان شهریور ماه بتوانیم سیاست 6=12 را اجرایی کنیم.
 
شهردار منطقه هشت قم با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در این منطقه گفت: مرمت و پوشش انهار متفرقه سطح منطقه از پروژه‌های در دست اجرا بوده که با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان،90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
وی آماده سازی محله 9 منطقه پردیسان در فاز نخست را مورد توجه قرار داد و گفت: این پروژه که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان اجرا می‌شود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
سلیمانی همچنین از پیشرفت 50 درصدی بهسازی بلوار فرهنگ با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان خبر داد و افزود: زیرسازی آسفالت سطح منطقه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی بوده است که به صورت کامل اجرا شده است.
 
وی با اشاره به ترمیم و روکش آسفالت سطح منطقه اظهار کرد: برای این پروژه نیز یک میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که تاکنون 10 درصد پیشرفت داشته است.
 
شهردار منطقه هشت قم تکمیل بلوار آزادی با اعتبار 500 میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در منطقه پردیسان دانست و اضافه کرد: این پروژه 20 درصد پیشرفت داشته است.
 
وی پیاده رو سازی بلوار تقوی و بلوار مولوی با اعتبار 300 میلیون تومان و 100 درصد پیشرفت فیزیکی و بهسازی پیاده‌ روهای سطح منطقه با اعتبار 300 میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های اجرا شده در منطقه هشت قم دانست و خاطرنشان کرد: برای اصلاح هندسی میادین و تقاطع‌ها 200 میلیون تومان در سال جاری بودجه پیش بینی کردیم که در راستای این مهم 50 درصد اقدامات اجرایی پیش بینی شده انجام شده است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccoiqs.2bqpe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما