پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 15325
شهردار قم:

اجرای پروژه‌های شهری جز با همکاری همه نهادها میسر نبود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: اجرای کامل تملک اراضی برای اجرای طرح بلوار پیامبر اعظم(ص) و سایر پروژه‌های شهری جز با همکاری شورای شهر، استانداری، فرمانداری و سایر نهادها میسر نبود.
اجرای پروژه‌های شهری جز با همکاری همه نهادها میسر نبود
 به گزارش قم نیوز، محمد دلبری چهارشنبه شب در مراسم شکرانه خدمت که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در مورد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکیداتی داشته‌اند و مراسم امشب هم در راستای تقدیر از خدمتگزارانی است که در دوره‌های اخیر خدمت در قم را بهترین و والاترین وظیفه خود دانسته‌اند.
 
وی افزود: یکی از بهترین خدمات صورت گرفته در قم راه‌اندازی بلوار پیامبر اعظم(ص) است که پس از 18 سال به سرانجام رسید؛ کارکنان شهرداری خدمت در شهر کریمه اهل بیت(ع) را وظیفه و افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند و به همین دلیل همواره با وضو در محل کار حاضر می‌شوند.
 
شهردار قم با بیان اینکه خدمت در قم و زیارت هر روزه بارگاه نورانی حضرت معصومه(س) افتخار بزرگی برای مردم و مسئولان این شهر است خاطرنشان کرد: استفاده از این فضای معنوی روحیه‌ای مضاعف به همگان می‌دهد.
 
وی ادامه داد: شهرداری قم و پرسنل این مرکز در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا به شهروندان و زائران خدمات مطلوبی ارائه دهند زیرا خود را خادم حضرت معصومه(س) و مجاوران ایشان می‌دانند و امید به قبول شدن این خدمت در درگاه الهی دارند.
 
دلبری همکاری‌های همیشگی شورای شهر قم با شهرداری را مورد توجه قرار داد و افزود: اجرای کامل تملک اراضی برای اجرای طرح بلوار پیامبر اعظم(ص) و سایر پروژه‌های شهری جز با همکاری اعضای این شورا میسر نبود ضمن اینکه فرمانداری قم هم در دوره اخیر با مدیریت خوب خود سبب شد کمترین تنش را در تصویب طرح‌های شهری داشته باشیم.
 
شهردار قم ضمن تشکر از از استاندار، ائمه جمعه و نمایندگان قم در مجلس به دلیل حمایت‌ها و تشویق‌های آنها نسبت به مجموعه مدیریت شهری قم گفت: توفیق خدمت در قم آرزوی همه ماست و امیدواریم این مدت ذخیره‌ای برای آخرت ما بوده و حضرت معصومه(س) در روز جزا ما را شفاعت کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcftmdy.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما