کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور 300 زوج قمی؛

جشن ترویج ازدواج آسان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس , 21 آبان 1390 ساعت 15:27

قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: جشن ترویج ازدواج آسان با حضور 300 زوج قمی که در فاصله هفته ازدواج تا دهه ولایت ازدواج کرده‌اند، برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی اظهار داشت: از آنجایی که اداره‌کل ورزش و جوانان متولی امر برنامه‌ریزی در حوزه جوانان است، در نظر گرفتیم با مشارکت ۲۲ نهاد فعال در امر ازدواج، جشنی برای زوج‌های جوان که در فاصله هفته ازدواج و دهه ولایت ازدواج کرده‌اند، برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این ۳۰۰ زوج از طریق مجمع هماهنگی موسسات خیریه که در زمینه تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند فعالیت دارند، به اداره‌کل ورزش و جوانان معرفی شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه این مراسم عصر شنبه در ورزشگاه دو هزار نفری شهید حیدریان برگزار می‌شود، افزود: در حاشیه این مراسم کارگاه آموزشی برای آشنایی زوج‌های جوان با مهارت‌های زندگی و روش‌های حل مشکلات در زندگی زناشویی برگزار می‌‌شود.

وی عنوان کرد: در پایان این مراسم همچنین از افراد و موسساتی که در زمینه ترویج ازدواج و کمک به زوج‌های جوان فعالیت داشته‌اند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

جهان‌بینی اظهار داشت: هدف این است که بتوانیم از کسانی که در زمینه این امر خداپسندانه مشارکت داشته و راه‌های ازدواج جوانان را تسهیل می‌‌کنند، سپاسگزاری کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 1540

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/1540/جشن-ترویج-ازدواج-آسان-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir