شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : 1540
با حضور 300 زوج قمی؛

جشن ترویج ازدواج آسان برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: جشن ترویج ازدواج آسان با حضور 300 زوج قمی که در فاصله هفته ازدواج تا دهه ولایت ازدواج کرده‌اند، برگزار می‌شود.
جشن ترویج ازدواج آسان برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی اظهار داشت: از آنجایی که اداره‌کل ورزش و جوانان متولی امر برنامه‌ریزی در حوزه جوانان است، در نظر گرفتیم با مشارکت ۲۲ نهاد فعال در امر ازدواج، جشنی برای زوج‌های جوان که در فاصله هفته ازدواج و دهه ولایت ازدواج کرده‌اند، برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این ۳۰۰ زوج از طریق مجمع هماهنگی موسسات خیریه که در زمینه تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند فعالیت دارند، به اداره‌کل ورزش و جوانان معرفی شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه این مراسم عصر شنبه در ورزشگاه دو هزار نفری شهید حیدریان برگزار می‌شود، افزود: در حاشیه این مراسم کارگاه آموزشی برای آشنایی زوج‌های جوان با مهارت‌های زندگی و روش‌های حل مشکلات در زندگی زناشویی برگزار می‌‌شود.

وی عنوان کرد: در پایان این مراسم همچنین از افراد و موسساتی که در زمینه ترویج ازدواج و کمک به زوج‌های جوان فعالیت داشته‌اند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

جهان‌بینی اظهار داشت: هدف این است که بتوانیم از کسانی که در زمینه این امر خداپسندانه مشارکت داشته و راه‌های ازدواج جوانان را تسهیل می‌‌کنند، سپاسگزاری کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.ab8urhbsgiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما