يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 4564
جهان‌بینی خبر داد:

اختصاص 50 درصد مصوبات سفر ريیس جمهور و رهبری به ورزش بانوان

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از اختصاص نیمی از مصوبات ورزشی سفرهای ريیس جمهور و رهبری به ورزش بانوان این استان خبر داد.
اختصاص 50 درصد مصوبات سفر ريیس جمهور و رهبری به ورزش بانوان
به گزارش قم نيوز، عباس جهان‌بینی تصریح کرد: در سه چهار سال اخیر مهم‌ترین رویکرد اداره کل ورزش و جوانان در بحث ساخت و ساز اماکن ورزشی و توسعه عمرانی ورزش قم، توجه به افزایش فضاهای ویژه ورزش بانوان بوده است.

وی ادامه داد: در واقع سعی و تلاش ما این بوده است که به ورزش بانوان توجه بیشتری شود و نیازهای این بخش سریع و جدی‌تر از گذشته پیگیری شده و محقق شود که به همین منظور دو طرح ورزشی مورد بهره‌برداری در دهه مبارک فجر را به ورزش بانوان استان قم اختصاص دادیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: البته هنوز در بخش سرانه فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده استان به خصوص در بخش بانوان کمبودهایی احساس می‌کنیم اما یقینا در آینده نیز نگاه ما توجه ویژه به این بخش است و گسترش امکانات و فضاهای ورزشی بانوان مورد نظر خواهد بود.

وی یاد آور شد: از مصوباتی که در سفرهای پر خیر و برکت هیئت دولت به استان قم و همچنین سفر ارزشمند رهبر معظم انقلاب به قم به بخش ورزش اختصاص یافت، بیش از نیمی از مصوبات برآورده کننده نیاز ورزش بانوان قم خواهد بود.

جهان بینی اظهار داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر دو طرح ورزشی ویژه بانوان در شهر مقدس قم مورد بهره‌برداری قرار گرفت که این طرح‌ها سالن و استخر ورزشی مستقر در مجموعه تفریحی ورزشی بوستان نرگس قم هستند.

وی اضافه کرد: کلنگ ساخت این طرح‌ها در سال ۱۳۸۷ در راستای تحقق یکی از مصوبات سفر اول هیئت دولت به استان قم و با اعتبارات اختصاص یافته از وزارت نفت به زمین زده شد که در بازدید سال گذشته استاندار قم از این طرح‌ها، ساخت آنها سرعت بیشتری به خود گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: برای ساخت این دو سالن و استخر ورزشی ویژه بانوان در قم، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده که ۹۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارت استانی اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: رسالت اداره کل ورزش و جوانان حرکت در مسیر ایجاد جامعه‌ای سالم و با نشاط تعریف شده است و ان‌شاءالله سعی و هدف ما این است که با یاری خداوند بزرگ و حمایت مسوولان استان در این راستا نقش خود را مثبت ایفا کنیم.

جهان‌بینی یادآور شد: آنچه که امروز در تمام عرصه‌ها و به خصوص در ورزش از آن برخورداریم همه به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است زیرا قم تا قبل از پیروزی انقلاب در بخش ورزش و جوانان واقعا در محرومیت به سر می‌برد.

وی ابراز داشت: زمانی در قم جز چند زمین خاکی برای ورزش وجود نداشت اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و به خصوص بعد از سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۷۵ به استان قم ۸۸ پروژه ورزشی در قم داریم که از این تعداد بیش از ۲۰ مکان ورزشی در روستاها احداث شده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.inyk49nmy5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما