سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 24941

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برنامه ریزی این اداره کل برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.
برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی صریح کرد: با توجه به برنامه‌هایی که در زمینه توسعه ورزش همگانی از ابتدای سال در نظر گرفته‌ایم سعی داریم همچون سال‌های گذشته نسبت به برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی برنامه‌ریزی خوبی انجام بدهیم.

وی ادامه داد: از حدود ۶ سال پیش که همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم در حال برگزاری است‏،‌ به طور میانگین هر ساله ۳ همایش را در قم برگزار کرده‌ایم و امسال نیز به دنبال این هستیم که حداقل سه همایش پیاده‌روی در قم برگزار شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: خوشبختانه برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در قم مورد استقبال مردم قرار گرفته و صرف نظر از اینکه چه جوایز و هدایایی برای این همایش‌ها در نظر گرفته می‌شود مردم به جنبه ورزشی بودن این همایش بیشتر علاقه نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که زمینه‌ای فراهم شود تا مردم بتوانند در کنار خانواده خود از حضور در یک فضای شاد ورزشی لذت ببرند،‌ همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مردم قم این امکان را داده که در کنار یکدیگر به ورزش بپردازند و روحیه و نشاط را در خود تقویت کنند.

جهان‌بینی در ادامه به تاثیر برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در جذب حداکثری میزان مشارکت مردم در فعالیت‌های ورزش همگانی اشاره کرد و بیان داشت: مردم با حضور در این همایش‌ها سرانه فعالیت در ورزش همگانی را بالاتر برده‌اند و اگر چه با شاخص جهانی فاصله زیادی داریم اما اکنون چیزی بیش از ۱۵ درصد مردم در فعالیت‌های ورزش همگانی شریک هستند.

وی عنوان داشت: در استان قم طی این سال‌ها اقدامات خوبی برای توسعه ورزش همگانی صورت گرفته و پارک‌ها و بوستان‌ها به امکانات و وسایل مجهز ورزشی تجهیز شده‌اند و این امکان وجود دارد که مردم هر لحظه که اراده کردند در صبح یا عصر به ورزش همگانی بپردازند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه اولین همایش پیاده‌روی خانوادگی سال ۱۳۹۳ در ششمین روز تیر ماه برگزار شد، بیان داشت: این همایش در هماهنگی این اداره کل با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ انشاءالله قصد داریم دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی سال جاری را بعد از ماه مبارک رمضان و به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) که حدود یک ماه دیگر خواهد بود برگزار کنیم و جزئیات برگزاری آن به زودی به شهروندان علاقمند به شرکت در این همایش اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvhe8.uqexxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما