چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 2184
جهان‌بینی خبر داد:

تدوین سند راهبردی تربیت بدنی و ورزش قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از تدوین سند راهبردی تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد.
تدوین سند راهبردی تربیت بدنی و ورزش قم
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی امروز اظهار داشت: به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان قم و با تایید و تصویب مدیریت آموزش و پژوهش استانداری قم، سند راهبردی تربیت بدنی و ورزش استان قم تهیه می‌شود.

وی اظهار داشت: این طرح طی دو سال گذشته به همراه سایر پیشنهادات پژوهشی مورد نظر در حوزه ورزش به استانداری قم اعلام شده بود که در نهایت در سال جاری به تصویب مرکز آموزش و پژوهش استانداری قم رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: موضوع تدوین سند راهبردی تربیت بدنی و ورزش در قم در سال جاری از سوی این اداره کل با همکاری و مشارکت نخبگان ورزش و مدیران ارشد تربیت بدنی و ورزش استان مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب تمام استراتژی‌ها و اهداف بلند مدت ورزش استان در مولفه‌های ورزش پرورشی، همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای همه دستگاه‌ها،‌ به ویژه دستگاه‌های مرتبط از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در این طرح پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم همکاری تمام اساتید فن در تدوین این سند را مهم دانست و تصریح کرد: راه و مسیر ورزش استان در افق پنج تا ۱۰ سال آینده در این سند با اجماع صاحب نظران حوزه تربیت بدنی و ورزش ترسیم خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.79xrak9qtpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما