دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 15434
شهردار منطقه 7:

شهرداری منطقه 7رتبه نخست جذب درآمد در 3ماهه اول سال 92را در بین مناطق هشتگانه کسب کرد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 7 از کسب رتبه نخست جذب در آمد در سه ماهه اول سال 1392 توسط این منطقه خبر داد.
شهرداری منطقه 7رتبه نخست جذب درآمد در 3ماهه اول سال 92را در بین مناطق هشتگانه کسب کرد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با بیان این خبر اظهار داشت: شهرداری منطقه7با  کسب رتبه نخست جذب در آمد کل سال در طول سه ماه گذشته توانست با همت وتلاش کارکنان خود رتبه اول جذب درآمد در میان مناطق هشت گانه کلانشهر قم را به خود اختصاص دهد.
وی افزود : با  توجه به سیاست ابلاغی6=12از سوی شهردار قم و با عنایت به  تاکیدات ایشان در خصوص تحقق بودجه سال 92 در شش ماه اول سال جاری، این شهرداری با  برنامه ریزی منظم  در کمیته درآمد زائی و اطلاع رسانی مناسب و تشکیل کمیته های بررسی املاک  توسط شهرسازی منطقه به این مهم دست یافت .
مظفری ادامه داد: کسب رتبه نخست جذب درآمد در خرداد ماه سال جاری نشان از برنامه ریزی مدون و اهتمام و پیگیری شهرداری منطقه7، در پی  ارسال لایحه از طرف شهردار  قم و مصوبه شورای اسلامی شهر و  ابلاغ مجوز تخفیفات سه ماهه اول سال 92 و تسهیلات ویژه بافت فرسوده با همکاری و همراهی شهروندان منطقه بوجود آمده است.
وی با بیان اینکه شهرداری منطقه 7 حدود یک سال است که راه اندازی شده ، از اجرای برنامه های میان مدت و بلند مدت برای افزایش سطح درآمد منطقه در9 ماه باقی مانده  سال خبر داد و گفت : این افزایش درآمد باعث خواهد شد تا در برنامه ریزی ها و ارائه خدمات و انجام فعالیتهای عمرانی و آبادانی و خدماتی گامهای موثرتری برداشته شود.
شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه  پروژه های عمرانی منطقه  نیز در این مدت رشد قابل توجهی داشته گفت : امیدواریم با همت و تلاش مجموعه همکاران و پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری رتبه اجرایی برتر را بدست آوریم.
وی در پایان با اشاره به استقبال شهروندان از تخفیفات مناسبتی شهرداری قم و پرداخت به موقع عوارض یادآور شد: شهروندان ساکن در این منطقه با پرداخت به موقع عوارض سهم بارزی در تحقق این مهم داشته اند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgtt9q.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما