کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر ورزشگاه یادگار امام قم:

ورزشگاه یادگار امام قم یکی از ۴ ورزشگاه برتر کشور است

خبر گزاری تسنیم , 1 مرداد 1392 ساعت 10:15

قم نیوز: مدیر ورزشگاه یادگار امام قم گفت: ورزشگاه یادگار امام قم جزو مجهزترین ورزشگاه‌هایی خاورمیانه و یکی از ۴ ورزشگاه برتر ایران در سال ۱۳۹۱ شناخته شده است.


به گزارش قم نیوز، توحید محمدی در آستانه آغاز لیگ برتر فوتبال با اشاره به روند تجهیز ورزشگاه یادگار امام قم، اظهار کرد: ورزشگاه یادگار امام قم از سال 86 افتتاح شده و تاکنون پنج دوره لیگ مسابقات لیگ برتر و چهار دوره مسابقات لیگ آسیا برگزار شده است و جزو مجهزترین ورزشگاه‌های خاور میانه است.
 
وی افزود: در سال 1391 ورزشگاه یادگار امام جزء  چهار ورزشگاه برتر کشور شناخته شده است و امسال نیز طبق خواسته ی AFC کمبودها و نواقص ورزشگاه را تقریبا به طور کامل برطرف نمودیم.
 
محمدی تصریح کرد: سال‌های گذشته کیفیت چمن ورزشگاه خوب نبود و ازین رو پس از آخرین بازی لیگ برتر در این ورزشگاه که 20 اردیبهشت بود، نسبت به ترمیم و بهبود کیفیت زمین چمن با به کار گیری مشاوران زبده اقدام کردیم و چمن ورزشگاه یادگار امام به بهترین کیفیت رسیده و آماده ی برگزاری مسابقات خوب و در سطح بالا و تماشاگر پسند است.
 
مدیر ورزشگاه یادگار امام به دیگر امکانات این ورزشگاه اشاره کرد و گفت: رختکن  ورزشگاه به کمد و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی با امکانات کامل مجهز شده است و اتاق تست دوپینگ، اتاق کنفرانس مطبوعاتی مربیان و اتاق media center برای خبرگزاران رسانه‌ها تدارک دیده شده است.
 
وی افزود: جایگاه ویژه خبرنگاران و اتاق داوران  نیز آماده شده و اتاق پزشکی  ورزشگاه که به تازگی تکمیل شده است، بعد از ورزشگاه آزادی تهران یکی از مجهزترین اتاق‌های پزشکی در ایران است.
 
محمدی با توجه به ماه مبارک رمضان و برگزاری بازی‌ها در شب اظهار کرد: طبق نظر AFC پروژکتورهای ورزشگاه‌ها باید بالای 1200 لوکس باشند و ما امسال تمامی پروژکتورهای ورزشگاه یادگار امام را تعویض کرده ایم و کیفیت الان پروژکتورها 1400 لوکس است.
 
وی افزود: تمام امکانات را آماده کرده ایم تا روز سوم مرداد پذیرای بازی صبا و ملوان باشیم.
 
مدیر ورزشگاه یادگار امام با اشاره به هزینه‌های صرف شده در جهت تجهیز کردن ورزشگاه یادگار امام گفت: بیش از 200 میلیون تومان برای تجهیزات ورزشگاه صرف شده است این در حالی است که هیچ ردیف بودجه ای برای تجهیز و نگهداری از ورزشگاه وجود ندارد و تمامی این هزینه توسط ادار کل ورزش و جوانان استان قم پرداخت شده است.
 

انتهای پیام/122


کد مطلب: 15464

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15464/ورزشگاه-یادگار-امام-قم-یکی-۴-برتر-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir