سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 15464
مدیر ورزشگاه یادگار امام قم:

ورزشگاه یادگار امام قم یکی از ۴ ورزشگاه برتر کشور است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ورزشگاه یادگار امام قم گفت: ورزشگاه یادگار امام قم جزو مجهزترین ورزشگاه‌هایی خاورمیانه و یکی از ۴ ورزشگاه برتر ایران در سال ۱۳۹۱ شناخته شده است.
ورزشگاه یادگار امام قم یکی از ۴ ورزشگاه برتر کشور است
به گزارش قم نیوز، توحید محمدی در آستانه آغاز لیگ برتر فوتبال با اشاره به روند تجهیز ورزشگاه یادگار امام قم، اظهار کرد: ورزشگاه یادگار امام قم از سال 86 افتتاح شده و تاکنون پنج دوره لیگ مسابقات لیگ برتر و چهار دوره مسابقات لیگ آسیا برگزار شده است و جزو مجهزترین ورزشگاه‌های خاور میانه است.
 
وی افزود: در سال 1391 ورزشگاه یادگار امام جزء  چهار ورزشگاه برتر کشور شناخته شده است و امسال نیز طبق خواسته ی AFC کمبودها و نواقص ورزشگاه را تقریبا به طور کامل برطرف نمودیم.
 
محمدی تصریح کرد: سال‌های گذشته کیفیت چمن ورزشگاه خوب نبود و ازین رو پس از آخرین بازی لیگ برتر در این ورزشگاه که 20 اردیبهشت بود، نسبت به ترمیم و بهبود کیفیت زمین چمن با به کار گیری مشاوران زبده اقدام کردیم و چمن ورزشگاه یادگار امام به بهترین کیفیت رسیده و آماده ی برگزاری مسابقات خوب و در سطح بالا و تماشاگر پسند است.
 
مدیر ورزشگاه یادگار امام به دیگر امکانات این ورزشگاه اشاره کرد و گفت: رختکن  ورزشگاه به کمد و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی با امکانات کامل مجهز شده است و اتاق تست دوپینگ، اتاق کنفرانس مطبوعاتی مربیان و اتاق media center برای خبرگزاران رسانه‌ها تدارک دیده شده است.
 
وی افزود: جایگاه ویژه خبرنگاران و اتاق داوران  نیز آماده شده و اتاق پزشکی  ورزشگاه که به تازگی تکمیل شده است، بعد از ورزشگاه آزادی تهران یکی از مجهزترین اتاق‌های پزشکی در ایران است.
 
محمدی با توجه به ماه مبارک رمضان و برگزاری بازی‌ها در شب اظهار کرد: طبق نظر AFC پروژکتورهای ورزشگاه‌ها باید بالای 1200 لوکس باشند و ما امسال تمامی پروژکتورهای ورزشگاه یادگار امام را تعویض کرده ایم و کیفیت الان پروژکتورها 1400 لوکس است.
 
وی افزود: تمام امکانات را آماده کرده ایم تا روز سوم مرداد پذیرای بازی صبا و ملوان باشیم.
 
مدیر ورزشگاه یادگار امام با اشاره به هزینه‌های صرف شده در جهت تجهیز کردن ورزشگاه یادگار امام گفت: بیش از 200 میلیون تومان برای تجهیزات ورزشگاه صرف شده است این در حالی است که هیچ ردیف بودجه ای برای تجهیز و نگهداری از ورزشگاه وجود ندارد و تمامی این هزینه توسط ادار کل ورزش و جوانان استان قم پرداخت شده است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjxxev.uqeimzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما