دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 15447
در لیگ سیزدهم:

قمی‌ها با بلیط 5 هزار تومانی دیدارهای خانگی صبا را تماشا می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: تماشاگران قمی در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با بلیط 5 هزار تومانی دیدارهای خانگی تیم صبا را تماشا می‌کنند.
قمی‌ها با بلیط 5 هزار تومانی دیدارهای خانگی صبا را تماشا می‌کنند
 به گزارش قم نیوز، سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از روز چهارشنبه دوم مرداد ماه استارت می‌خورد و طی آن 16 تیم لیگ برتری در 30 هفته دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
 
لیگ سیزدهم نسبت به لیگ‌های چند فصل اخیر تفاوت‌ها و وی‍ژگی‌های جالبی دارد که از جمله آنها می‌توان به کم شدن تعداد تیم‌های این لیگ نسبت به شش دوره اخیر اشاره کرد.
 
بسیاری از بازیکنان شاغل در تیم‌های مختلف لیگ برتری با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتبال در سال 2014 در کشور برزیل صعود کرده است، با انگیزه‌تر در ترکیب تیم‌های خود ظاهر می‌شوند تا بلکه نظر مساعد کارلوس کیروش سرمربی پرتغالی تیم ملی را برای عضویت در تیم اعزامی به جام جهانی جلب کنند.
 
نکته دیگر اینکه تمام بازیکنان عضو تیم ملی فوتبال کشورمان به جز مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشورمان عضویت دارند و این موضوع سبب شده است تا دیدارهای جذابی در انتظار علاقمندان به فوتبال باشد.
 
علاوه بر این موضوعات که همگی از عوامل جذاب شدن بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد شد، گران شدن قیمت بلیط‌ بازی‌های لیگ برتر نیز از نکاتی است که البته هنوز در مقابل این سئوال که آیا گران شدن بلیط‌ها باعث جذابیت بازی‌ها می‌شود یا در کاهش تعداد تماشاگران در ورزشگاه‌ها تاثیر می‌گذارد؟ علامت تردید را قرار داده است.
 
به هر حال سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران قیمت جدید بلیط بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که بر این اساس قیمت بلیط‌ها در شهرستان‌ها 5 هزار تومان است و تماشاگران باید این مقدار را برای تماشای بازی‌های تیم‌های محبوب خود هزینه کنند.
 
بدین ترتیب تماشای دیدارهای خانگی تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با قیمت پنج هزار تومان است.
 
نکته جالب این است که با قیمت بلیط دو هزار تومان که تا پایان فصل گذشته برقرار بود، تعداد تماشاگر زیادی برای دیدن از بازی‌های خانگی تیم‌ فوتبال صبای قم به ورزشگاه نمی‌آمد و حالا که قیمت بلیط‌ گران شده است، باید احتمالا ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام را نظاره‌گر بود.
 
نخستین بازی خانگی تیم فوتبال صبای قم در لیگ سیزدهم از ساعت 22 نجشنبه سوم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برابر ملوان بندر انزلی به انجام می‌رسد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdca0yn6.49nmy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما