پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 15528
فرماندار قم:

برگزاری نمایشگاه قرآن در شهرهای تابعه قم

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: تنوع و محتوای آثار ارایه شده در نمایشگاه قرآن و عترت قم غنی و ارزشمند است.
برگزاری نمایشگاه قرآن در شهرهای تابعه قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم،  به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآن و عترت قم، اسماعیل زارعی کوشا در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در سخنانی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن و بهترین فرصت برای اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی است. 

وی با بیان اینکه در سال های اخیر سنت حسنه برگزاری نمایشگاه های قرآنی در کشورمان به خوبی مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: با توجه به فضایل و برکات ماه مبارک رمضان، اینگونه نمایشگاه ها مورد استقبال گسترده مردم قرار می گیرد. 

فرماندار قم نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت را به لحاظ تعدد و تکثر در آثار قرآنی و به لحاظ محتوای کتب و محصولات فرهنگی مرتبط بسیار مناسب و غنی ارزیابی کرد و گفت: در این نمایشگاه آثار و محصولات برای گروه های سنی مختلف عرضه می شود که این اقدام بسیار ارزشمندی است. 

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن می تواند حسن آغازی برای برگزاری هرچه بیشتر نمایشگاه های فرهنگی در مجتمع ناشران قم باشد، تصریح کرد: در برخی روستاها و شهرهای تابعه استان قم نیز نمایشگاه های قرآنی با همکاری پایگاه های بسیج راه اندازی شده است. 

 گفتنی است نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم تا چهارم مردادماه در مجتمع ناشران قم واقع در خیابان معلم برپا بوده و علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از این نمایشگاه بازدید نمایند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaamn6.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما