پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 15605
برای حضور پرقدرت در والیبال کشور:

سفیر قم به اردوی آماده‌سازی رفت

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال سفیر به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور موفق در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به اردوی آماده‌سازی رفت.
سفیر قم به اردوی آماده‌سازی رفت
 به گزارش قم نیوز، سیدجواد حسینی نژاد امروز گفت: با توجه به زمان اندک باقی مانده تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم سفیر قم برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها تلاش می‌کند.
 
وی ادامه داد: بعد از حدود شش سال از پایان فعالیت تیم والیبال اتکای قم در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که حدودا به سال 1384 باز می‌گردد، والیبال قم دوران رکود را پشت سر گذاشت و مجددا از سال 1390 بازگشت خوبی به مسابقات باشگاه‌های والیبال کشور داشته‌ایم.
 
دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: از سال 1390 تیم والیبال هلال احمر قم گام به بازی‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور گذاشت و در سال 1391 نیز تیم والیبال سفیر با حمایت‌های ارزشمند مدیران مجموعه سفیر وارد لیگ دسته اول والیبال کشور شد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اولویت کار و تلاش برای توسعه والیبال قم را سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه قرار داده‌ایم، حضور در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در دو سال گذشته موجب شد تا جوانان ارزشمند و با استعداد والیبال قم ارزش‌های خود را نشان دهند.
 
حسینی نژاد یادآور شد: این رشته ورزشی در استان قم هم استعدادهای بسیار خوبی در بین نوجوانان و جوانان دارد و هم اینکه از قابلیت و ظرفیت داشتن یک تیم قوی در مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور برخوردار است.
 
وی در ادامه از تشکیل اردوی آماده سازی تیم والیبال سفیر قم برای حضور موفق در رقابت‌های لیگ دسته اول خبر داد و ابراز داشت: این اردو زیر نظر مربی با سابقه و با دانش والیبال کشور یعنی محمد وکیلی در حال برگزاری است و امیدواریم امسال تیم سفیر قوی‌تر در لیگ دسته اول کشور به مصاف حریفان برود.
 
دبیر هیئت والیبال استان قم اضافه کرد: میزبان اردوی آماده سازی و تمرینات والیبالیست‌های سفیر قم، سالن شهید طاهریان منطقه آزادگان قم است و بازیکنان دعوت شده به اردو صبح و عصر برای حضور موفق در رقابت‌های امسال قهرمانی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور آماده می‌شوند.
 
انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcgn39q.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما