شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : 15702
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران:

نتایج نهایی سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد.
نتایج نهایی سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد
 به گزارش قم‌نیوز، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محمد احمدی افزود: واحدهای آموزشی تابعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و داوطلبان، می‌توانند برای دریافت نتایج نهایی به سه طریق اقدام کنند.
 
وی یکی از این طرق را مراجعه به نرم‌افزار پذیرش سطح سه در شبکه داخلی حوزه‌های علمیه خواهران از سوی واحدهای آموزشی ذکر کرد و ادامه داد: داوطلبان می‌توانند به پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir مراجعه کرده و با درج شماره پرونده و کد رهگیری یا شماره پرونده، شماره شناسنامه و کد ملی از قبولی خود مطلع شوند.
 
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: داوطلبان همچنین می‌توانند کد ملی خود را به سامانه پیام کوتاه سنجش و پذیرش به شماره 30002144  ارسال کرده و از قبولی مطلع شوند.
 
وی رشته‌هایی که در آن پذیرش صورت می‌گیرد را شامل تفسیر و علوم قرآنی، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، تاریخ اسلام، فقه و اصول، مدرسی ادبیات عرب، کلام اسلامی با گرایش مهدویت، کلام اسلامی با گرایش امامت، اخلاق و تربیت اسلامی و مطالعات اسلامی زنان ذکر کرد.
 
حجت‌الاسلام احمدی تعداد قبول‌شدگان در مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران با احتساب افرادی که در مرحله تکمیل ظرفیت وارد حوزه‌های علمیه خواهران می‌شوند را حدود هزار و 300 نفر دانست.
 
وی افزود: تمام داوطلبان پذیرفته شده، لازم است برای ثبت نام از تاریخ دوم تا نهم شهریورماه به واحدهای آموزشی سطح سه پذیرفته شده مراجعه کنند.
 
حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: واحدهای آموزشی سطح سه می‌توانند به نرم‌افزار پذیرش سطح سه در شبکه داخلی حوزه‌های علمیه خواهران مراجعه کنند.
 
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه اسامی داوطلبان تکمیل ظرفیت 16 شهریورماه اعلام خواهد شد، افزود: این دسته از طلاب تا تاریخ 20 شهریورماه مهلت دارند تا در واحدهای آموزشی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcewf8z.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما