> پیوستن دو نشریه جدید به جمع نشریات استان قم | قم نیوز
شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 15776

پیوستن دو نشریه جدید به جمع نشریات استان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اخذ مجوز دو نشریه جدید در استان قم خبر داد.
پیوستن دو نشریه جدید به جمع نشریات استان قم
به گزارش قم نیوز، محمد خامه یار روز شنبه با اعلام این خبر گفت: دو نشریه از استان قم موفق به اخذ مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات شد که این دو نشریه به صورت تخصصی در زمینه زن و خانواده و همچنین علوم انسانی و علوم سیاسی منتشر خواهند شد و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به یکی از این دو نشریه جدید، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران را صاحب امتیاز و محمدرضا زیبایی نژاد را مدیرمسوول دو فصلنامه مطالعات جنسیت و خانواده عنوان کرد.
 
وی بیان داشت: این نشریه به شکل مجله ای، با روش پژوهشی و به زبان فارسی، در زمینه زن و خانواده و با گستره توزیع سراسری در قم منتشر می شود.
 
خامه یار به دومین نشریه جدید که به زبان فارسی و با موضوع علوم انسانی و علوم سیاسی است اشاره کرد و گفت: فصلنامه پژوهش های منطقه ای به صاحب امتیازی جامعه المصطفی(ص) العالمیه و مدیرمسوولی علی عباسی به شکل مجله ای در زمینه علوم انسانی و سیاسی، با روش پژوهشی بوده که با گستره توزیع سراسری و در قطع روزنامه ای در قم منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcfvedy.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما