کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم:

آماده‌سازی افسران و سربازان جنگ نرم مهم‌ترین وظیفه نهاد رهبری است

خبرگزاری فارس , 12 شهريور 1392 ساعت 9:18

قم نیوز: رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم گفت: مهم‌ترین وظیفه نهاد رهبری در دانشگاه فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای بالندگی افسران و سربازان جنگ نرم است.


به گزارش قم نیوز، روابط عمومی نهاد نمایندی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی کرمی طی سخنانی اهداف و برنامه‌های نهاد رهبری دانشگاه‌های استان قم را تشریح کرد.
 
رئیس نهاد رهبری دانشگاه قم، استفاده از موقعیت‌ها و فرصت‌ها را بسیار ضروری دانست و افزود: شرایط فعلی دانشگاه‌ها زمینه مناسبی را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی فراهم کرده است و از همین رو رویکردهای فرهنگی از اولویت‌های هر دانشگاهی باید باشد.
 
کرمی اظهار داشت: اهتمام به وفاق، همدلی و فضای صمیمی بین مجموعه دانشگاهیان می‌تواند موجب ارتقاء سطح آگاهی استادان و دانشجویان شود و در نهایت به تعظیم شعائر دینی و انقلابی و ارتقاء سطح معرفت دینی دانشگاهیان منجر می‌شود.
 
وی رصد دائمی فرصت‌ها، تهدیدات و تحولات فرهنگی و فکری دانشگاه را از وظایف ذاتی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها توصیف و خاطرنشان کرد: نهاد رهبری در دانشگاه‌ها همیشه پشتیبان و حامی نیروهای ارزشی و علاقه‌مند به انقلاب و نظام اسلامی است.
 
رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان قم ادامه داد: بینش و بصیرت سیاسی از نیازهای ضروری جامعه دانشگاهی است که تعمیق آن از وظایف انکارناپذیر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها است و در همین راستا فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای بالندگی افسران و سربازان جنگ نرم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/123


کد مطلب: 15813

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15813/آماده-سازی-افسران-سربازان-جنگ-نرم-مهم-ترین-وظیفه-نهاد-رهبری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir