سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : 15813
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم:

آماده‌سازی افسران و سربازان جنگ نرم مهم‌ترین وظیفه نهاد رهبری است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم گفت: مهم‌ترین وظیفه نهاد رهبری در دانشگاه فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای بالندگی افسران و سربازان جنگ نرم است.
آماده‌سازی افسران و سربازان جنگ نرم مهم‌ترین وظیفه نهاد رهبری است
به گزارش قم نیوز، روابط عمومی نهاد نمایندی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی کرمی طی سخنانی اهداف و برنامه‌های نهاد رهبری دانشگاه‌های استان قم را تشریح کرد.
 
رئیس نهاد رهبری دانشگاه قم، استفاده از موقعیت‌ها و فرصت‌ها را بسیار ضروری دانست و افزود: شرایط فعلی دانشگاه‌ها زمینه مناسبی را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی فراهم کرده است و از همین رو رویکردهای فرهنگی از اولویت‌های هر دانشگاهی باید باشد.
 
کرمی اظهار داشت: اهتمام به وفاق، همدلی و فضای صمیمی بین مجموعه دانشگاهیان می‌تواند موجب ارتقاء سطح آگاهی استادان و دانشجویان شود و در نهایت به تعظیم شعائر دینی و انقلابی و ارتقاء سطح معرفت دینی دانشگاهیان منجر می‌شود.
 
وی رصد دائمی فرصت‌ها، تهدیدات و تحولات فرهنگی و فکری دانشگاه را از وظایف ذاتی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها توصیف و خاطرنشان کرد: نهاد رهبری در دانشگاه‌ها همیشه پشتیبان و حامی نیروهای ارزشی و علاقه‌مند به انقلاب و نظام اسلامی است.
 
رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان قم ادامه داد: بینش و بصیرت سیاسی از نیازهای ضروری جامعه دانشگاهی است که تعمیق آن از وظایف انکارناپذیر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها است و در همین راستا فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای بالندگی افسران و سربازان جنگ نرم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchx6nz.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما