چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 15834
پیریایی:

همدلی دستگاه‌های اجرایی، شورا و شهرداری در قم منجر به گره‌گشایی از کار مردم شد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: خوشبختانه در این دوره از شورای اسلامی شهر قم رابطه خوبی بین مجموعه استانداری، دستگاه‌های اجرایی، شورا و شهرداری بوجود آمد که منجر به گره گشایی از کار مردم شد.
همدلی دستگاه‌های اجرایی، شورا و شهرداری در قم منجر به گره‌گشایی از کار مردم شد
به گزارش قم نیوز، کرمرضا پیریایی، غروب سه‌شنبه در مراسم تحلیف و آغاز به کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای استان که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد با بیان اینکه امروز روز بزرگی برای استان قم خواهد بود افزود: مردم قم در این روز شاهد به ثمر رسیدن حضور خود در عرصه انتخابات هستند و ما شاهد آغاز به کار چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهیم بود تا ماحصل آن پیشرفت و توسعه باشد.
 
وی با بیان اینکه در مراسم تحلیف اعضای شورای دو تن از شهدای گرانقدر سالهای جنگ تحمیلی نیز حضور دارند ابراز داشت: این به معنای تحلیف موکد است.
 
استاندار قم، گفت: باید برای ظرفیت افزایی، فضاسازی کنیم و در این راستا باید به نیازهای، درخواست مصالح مردم توجه داشت.
 
وی ادامه داد: گاهی ممکن است برخی افراد در گذر زمان از اهتمام آنها در خدمت کم شود که این بدان معنا است که ریل خدمتگزاری برای آن‌ها تعریف و نهادینه نشده است.
 
پیریایی ابراز داشت: نباید وقت مسئولان به بگو و مگو‌ها و گفت و شنود‌ها صرف شود هر چند که نقد و بررسی عیب نیست اما نقد باید واقعا نقد درست باشد.
 
کمیته انطباق، کمیته گروگان گیری مصوبات شورا نیست
 
وی در ادامه با بیان اینکه در این دوره همکاری خوبی بین شورا‌ها و فرمانداری وجود داشت که این همدلی‌ها منجر به گره گشایی از کار مردم شد افزود: کمیته انطباق مصوبات شورا با قانون در فرمانداری، کمیته گروگان گیری مصوبات نیست. سخت گری‌های بیجا و سلیقه‌ای نسبت به مصوبات خلاف قانون است.
 
استاندار قم، بیان داشت: در این مدت کوتاهی که در استان قم مشغول فعالیت شدیم خوشبختانه رابطه خوبی بین مجموعه استانداری، دستگاه‌های اجرایی، شورا و شهرداری بوجود آمد که مورد رضایت نمایندگان مجلس بود که بحث نظارت آن‌ها برای ما جدی است.
 
پیریایی با تقدیر از زحمات اعضای دوره سوم شورای شهر و آرزوی موفقیت برای اعضای جدید گفت: کسانی که در این دوره رأی نیاوردند باید به آنها خدا قوت و خسته نباشید گفت و از ظرفیت ۶ ساله حضور این افراد در کرسی نمایندگی شورا بهره برد.
 
بعد از بازشماری تعدادی از صندوق‌ها یک صندوق هم ابطال نشد
 
وی با تقدیر از تلاش‌های همه دستندرکاران برگزاری انتخابات در قم ابراز داشت: انتخابات در استان قم در کمال دقت و صحت برگزار شد که بعد از بازشماری تعدادی از صندوق‌ها یک صندوق هم ابطال نشد.
 
استاندار قم، عنوان کرد: برگزاری انتخابات در قم در کشور نمونه و الگو است و امروز در استان روستایی بدون شورا نداریم.


انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcayan6.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما