چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 15899
حجت‌الاسلام اسكندري خبر داد:

برگزاري جشنواره وبلاگ‌نويسي ديني در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان قم استقبال بلاگرها از جشنواره وبلاگ نويسي ديني را مطلوب دانست و گفت: هزار و 50 اثر به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است.
برگزاري جشنواره وبلاگ‌نويسي ديني در قم
به گزارش قم‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسكندري صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در جشنواره وبلاگ نويسي ديني اظهار كرد: پس از اتمام مهلت اعلام شده، تعداد قابل توجهي از وبلاگ نويس‌ها براي ثبت نام به سايت مراجعه كرده‌اند ولي به جهت رعايت قوانين جشنواره امكان ثبت نام فراهم نبود.
 
وي استقبال مطلوب از اين جشنواره را نشان‌دهنده ظرفیت مناسب وبلاگ نویسی دینی در کشور دانست و تاكيد كرد: بايد برای توسعه و تقویت وبلاگ نويسي ديني برنامه‌ریزی مناسب صورت گرفته و از هم‌فکری خود وبلاگ نویسان در این زمینه سود جست.
 
به گفته حجت‌الاسلام اسكندري، این جشنواره با توجه به اهمیت شبکه‌های اطلاع رسانی فضای مجازی در عصر حاضر و نقش خطیر رسانه‌های دیجیتال در انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی و نیز توجه به اینکه وبلاگ نویسی از مهم‌ترين ابزار توسعه و ترویج امور ديني در دنياي مجازي است، برنامه ریزی شده است.
 
رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان قم با اشاره به پايان مرحله داوري اين جشنواره، اظهار كرد: مراسم اختتاميه جشنواره وبلاگ نويسي ديني در ايام ولادت باسعادت امام رضا(ع) در سازمان تبليغات اسلامي استان قم برگزار مي‌شود.
 
وي اضافه كرد: در اين مراسم ده‌ها جايزه شامل کمک هزينه حج عمره، کمک هزينه سفر عتبات عاليات، کمک هزينه مشهد مقدس،‌ تبلت و لپ تاپ،‌ سکه طلاي بهار آزادي، دوربين ديجيتالي و کمک هزينه اقدام فرهنگي به برگزيدگان اهدا مي‌شود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcb9wb8.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما