چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 15910
جانشین انتظامی استان قم خبر داد:

دستگیری سارقان مغازه‌های پاساژ در قم

قم نيوز : قم نیوز: جانشین انتظامی استان قم از دستگیری سارقان منازل و مغازه‌های یکی از پاساژهای استان خبر داد.
دستگیری سارقان مغازه‌های پاساژ در قم
 به گزارش قم‌نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اسدی گفت: در پی دستگیری فردی توسط عوامل پلیس راه آهن استان قم و کشف سه عدد دوربین مداربسته از وی، پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد متهم دارای همدستانی است که با اقدامات اطلاعاتی پاتوق آنها در یک خرابه متروکه واقع در پشت پاساژ «موسی بن جعفر» شناسایی و در این ارتباط سه نفر همدست وی نیز دستگیر شدند.
 
جانشین انتظامی استان قم گفت: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد در تقسیم بندی سرقت دو نفر از آن‌ها از مغازه‌های پاساژ و دو نفر دیگر از منازل سرقت می‌کردند.
 
اسدی گفت: در بازرسی از مکان اختفای آنان اموال زیادی از قبیل کیف‌های مسافرتی بزرگ، کیف‌های زنانه، عابربانک، دوربین مداربسته و... کشف شد.
 
وی ادامه داد: با توجه به بافت فرسوده شهری و وجود اماکن متروکه و مخروبه سارقان پس از سرقت، اقدام به مخفی کردن اموال مسروقه در خرابه‌ها می‌کردند و پس از چند روز مقداری از اموال مسروقه را از آن محل خارج کرده و بقیه را در همان جا رها می‌کردند.
 
جانشین انتظامی استان قم گفت: سارقان دستگیر شده از افراد بی‌خانمانی هستند که روزها در بافت فرسوده شهری اسکان داشته و با تاریک شدن هوا اقدام به سرقت می‌کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد سارقان مذکور دارای سوابق متعدد سرقت بوده و به مواد مخدر اعتیاد داشته و آشنایی آن‌ها با یکدیگر از طریق خرید و مصرف مواد مخدر بوده و پس از تشکیل باند، اقدام به سرقت‌های خرد می‌کردند و متهمان دستگیر شده تا کنون به 17 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند. 

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcfx1dy.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما