شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 15935
دبیر علمی دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کار آفرینی و توسعه اقتصادی خبر داد:

ارائه 70 مقاله در نخستین روز کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کار آفرینی و توسعه اقتصادی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر علمی دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کار آفرینی و توسعه اقتصادی از ارائه حدود 70 مقاله در نخستین روز این کنفرانس خبر داد.
ارائه 70 مقاله در نخستین روز کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کار آفرینی و توسعه اقتصادی
به گزارش قم‌نیوز، به نقل از ستاد خبری دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کار آفرینی و توسعه اقتصادی، مهدی ایرانمنش اظهارداشت: کاربرد نظریه بازی‌ها در تدوین استراتژی‌های مدیریت استراتژیک، تعیین استراتژی‌های بازاریابی برند موثر بر ارزش ویژه برند با استفاده از آنتروپی شانون و دلفی بازی، فرآیند پیشنهادی انتخاب و آموزش فضانوردان ایرانی و آزمایشات مفید قابل انجام در سفر فضایی و تاثیر آن در توسعه اقتصادی کشور از جمله مقاله‌هایی بود که ارائه شد.
 
وی با بیان اینکه در نخستین روز کنفرانس در هفت سالن به طور همزمان مقاله ارائه شد بیان داشت: همچنین در این روز کارگاه آموزشی نیز با موضوع مدیریت استعدادها و جانشین پروری برگزار شد که با استقبال بی‌نظیری همراه بود.
 
ایرانمنش تصریح کرد: از دیگر مقالات ارائه شده در نخستین روز کنفرانس می‌توان به بررسی تاثیر بنگاه‌های صنعتی از خرد به کوچک و متوسط، سیاست‌های تنظیم بازار در ایران، بررسی ویژگی‌های مدیران کارآمد از دیدگاه معلمان، نقش رهبری سازمان به عنوان یک عامل کلیدی در دستیابی به تعالی کسب و کار، نقش سرمایه‌گذاری توسعه منابع انسانی در کسب مدیریت رقابت سازمان‌های دانش بنیان، چالش‌های کاربست مدیریت دانش در سازمان‌ها با رویکرد توسعه اقتصادی و ... اشاره کرد.
 
وی همچنین از ارائه 32 مقاله در دومین روز برگزاری کنفرانس در هشت سالن خبر داد و افزود: در این روز دو کارگاه آموزشی با عناوین نوآوری در علوم انسانی و کارگاه برند کارکنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdccpoqs.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما