دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : 15964
شهردار منطقه ۷ قم:

املاک معارض در طرح ۳ سطحه تقاطع بلوار عمار یاسر و ۱۵ خرداد تملک شد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه ۷ از تملک املاک معارض در طرح سه سطحه تقاطع بلوار عمار یاسر و بلوار ۱۵ خرداد خبر داد.
املاک معارض در طرح ۳ سطحه تقاطع بلوار عمار یاسر و ۱۵ خرداد تملک شد
به گزارش قم‌نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری در ارتباط با تملک املاک معارض در طرح سه سطحه تقاطع بلوار عمار یاسر و بلوار 15 خرداد اظهار کرد: این طرح با معارضینی همراه بود که 3 مورد املاک تملک شد.
 
وی کل مساحت عرصه تملک شده را تاکنون در این پروژه بیش از یک هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: کل تملکات این پروژه یک‌هزار و پانصد متر مربع است که تملک پانصد متر مربع دیگر باقیمانده و در اجرای تملک املاک در مسیر طرح اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و دویست میلیون تومان مصرف شده است.
 
شهردار منطقه 7 تملک پروژه 26 متری استاد فقیهی، میدان مطهری، طرح پارکینگ مصوب، ایستگاه‌های مترو و منوریل، طرح جامع میدان مطهری، فاز یک و دو بیگدلی و پروژه شهید کاظمی حد فاصل خیابان شهداءتا خیابان شهید منتظری را از دیگر اقدامات در حال اجرای شهرداری منطقه عنوان کرد.
 
مظفری در مورد سایر پروژه‌های اجرایی در سطح شهرداری منطقه هفت اظهار کرد: کل عرصه تملک شده در سایر پروژه‌های عمرانی پنج هزار و 649 متر مربع است و مجموع هزینه‌های انجام شده به منظور این تملکات 118 میلیارد و 591 میلیون ریال پرداخت غرامت انجام شده و همچنان جهت پیشرفت کار با درخواست اصلاح بودجه و اعتبارات بیشتر از شورای اسلامی شهر روند تملک ادامه دارد.
 
شهردار منطقه هفت از مالکینی که در راستای تحقق اجرای طرح‌های شهرداری و توسعه خدمات رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) شهرداری را یاری کردند، تقدیر وتشکر به عمل آورد.
 
این اقدامات مربوط به قسمتی که در منطقه 7 است انجام شده و بخشی از این تقاطع نیز در منطقه یک شهرداری قم واقع شده است که منطقه یک در حال رایزنی با مالکین املاک قرار گرفته در مسیر طرح در ارتباط با تملک املاک است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdceeo8z.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما