کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله حسینی بوشهری:

رسیدگی به طلاب سبب تقویت حوزه‌های علمیه می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 25 شهريور 1392 ساعت 11:51

قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: اگر طلاب ما از امکانات خوبی برخوردار شوند، حوزه تقویت شده و آمادگی برای دفاع از اسلام بیشتر می‌شود.


به گزارش قم نیوز، آیت الله حسینی بوشهری شامگاه یکشنبه در مراسم افتاح مدرسه علمیه آیت الله خوانساری ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت، اظهار کرد: این جلسه شرافت زمانی دارد زیرا در دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) واقع شده است و ظرافت مکانی دارد زیرا علمای اعلام از مراجع بزرگ تقلید تا شخصیت‌های ممتاز حوزه علمیه اینجا جمع هستند.
 
مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: حضوری با تمام شور و عشق و نشاط در این جلسه وجود دارد و من تمامی این مدرسه را قبلا بازدید کرده ام و حقیقتا بی نظیر است.
 
وی افزود: به عنوان خدمتگزار کوچک این حوزه بزرگ اظهار می‌کنم که اگر طلاب ما از امکانات خوبی برخوردار شوند، حوزه تقویت شده و ما در این زمان، بیشتر تقویت می‌شویم.
 
مدیر حوزه‌های علمیه کشور، خاطرنشان کرد: معنی آمادگی در هر عصری فرق می‌کند و در عصر حاضر آمادگی طلاب به شکلی متفاوت از معنای آمادگی آن‌ها در عصرهای قبلی بوده و این مدرسه امکانات لازم را برای آماده کردن طلاب دارا است.
 
آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: حجت‌الاسلام کاظم خوانساری، فرزند آیت الله العظمی خوانساری، کار بسیار خوبی را انجام داده اند و امکاناتی را فراهم کرده اند که به تعبیر خودشان از جایی نگرفته اند بلکه حضرت حجت(عج) رسانده است و این کار شایسته تقدیر است.
 
وی خاطرنشان کرد: برکات تمام کسانی که در این حوزه درس می‌خوانند، شامل حال کسانی می‌شود که در این جا درس خوانده و درس می‌خوانند و من تنها می‌توانم بگویم هنیئا لکم.

انتهای پیام/123


کد مطلب: 15978

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15978/رسیدگی-طلاب-سبب-تقویت-حوزه-های-علمیه-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir