دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 15978
آیت الله حسینی بوشهری:

رسیدگی به طلاب سبب تقویت حوزه‌های علمیه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: اگر طلاب ما از امکانات خوبی برخوردار شوند، حوزه تقویت شده و آمادگی برای دفاع از اسلام بیشتر می‌شود.
رسیدگی به طلاب سبب تقویت حوزه‌های علمیه می‌شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله حسینی بوشهری شامگاه یکشنبه در مراسم افتاح مدرسه علمیه آیت الله خوانساری ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت، اظهار کرد: این جلسه شرافت زمانی دارد زیرا در دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) واقع شده است و ظرافت مکانی دارد زیرا علمای اعلام از مراجع بزرگ تقلید تا شخصیت‌های ممتاز حوزه علمیه اینجا جمع هستند.
 
مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: حضوری با تمام شور و عشق و نشاط در این جلسه وجود دارد و من تمامی این مدرسه را قبلا بازدید کرده ام و حقیقتا بی نظیر است.
 
وی افزود: به عنوان خدمتگزار کوچک این حوزه بزرگ اظهار می‌کنم که اگر طلاب ما از امکانات خوبی برخوردار شوند، حوزه تقویت شده و ما در این زمان، بیشتر تقویت می‌شویم.
 
مدیر حوزه‌های علمیه کشور، خاطرنشان کرد: معنی آمادگی در هر عصری فرق می‌کند و در عصر حاضر آمادگی طلاب به شکلی متفاوت از معنای آمادگی آن‌ها در عصرهای قبلی بوده و این مدرسه امکانات لازم را برای آماده کردن طلاب دارا است.
 
آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: حجت‌الاسلام کاظم خوانساری، فرزند آیت الله العظمی خوانساری، کار بسیار خوبی را انجام داده اند و امکاناتی را فراهم کرده اند که به تعبیر خودشان از جایی نگرفته اند بلکه حضرت حجت(عج) رسانده است و این کار شایسته تقدیر است.
 
وی خاطرنشان کرد: برکات تمام کسانی که در این حوزه درس می‌خوانند، شامل حال کسانی می‌شود که در این جا درس خوانده و درس می‌خوانند و من تنها می‌توانم بگویم هنیئا لکم.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcjohev.uqeiazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما