شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 16029
مدیرکل پست قم:

پست تلفنی در قم آغاز به کار کرد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل پست استان قم گفت: پست تلفنی مجددا احیا شده و متقاضیان می‌توانند با شماره 1693 تماس بگیرند و شرکت پست با گرفتن آدرس نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کند.
پست تلفنی در قم آغاز به کار کرد
به گزارش قم‌نیوز، محمدحسین رحیمی امروز با اشاره به اینکه آینده جهان به سوی خدمات الکترونیک می‌رود گفت: یکی از خدمات الکترونیک تجارت الکترونیک است که روز به روز به رونق آن افزوده می‌شود و در این راستا شرکت پست اقدام به تاسیس فروشگاه «ای بازار» کرده است و کارخانجات می‌توانند با داشتن مجوز در این بازار ثبت نام کنند و نسبت به عرضه محصولات خود در این بازارچه مجازی اقدام کنند.
 
وی با اشاره به شعار شرکت پست مبنی بر ارتباط ماندگار بیان کرد: عرضه «ای کارت» یا کارت پستال الکترونیکی یکی دیگر از خدمات شرکت پست است که متقاضی به سایت پست مراجعه کرده و به مناسبت‌های مختلف کارت پستال را انتخاب کرده و شرکت پست سفارشات را چاپ می‌کند و با سرویس پست پیشتاز به گیرنده ارسال می‌شود و هزینه این اقدام 1300 تومان است.
 
مدیرکل پست استان قم با اشاره به اینکه تمبر به عنوان جزیی از اقلام حاکمیتی شرکت پست به شمار می‌رود گفت: پست اقدام به راه‌اندازی تمبر اختصاصی کرده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت به صورت الکترونیکی تمبر شخصی سفارش دهند و پست اقدام به چاپ تمبر می کند.
 
وی بیان کرد: خدمت دیگر شرکت پست، پست تلفنی است که مجددا احیا شده و متقاضیان می‌توانند با شماره 1693 تماس بگیرند و شرکت پست با گرفتن آدرس نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کند.
 
رحیمی با اشاره به خدمات پست لجستیک در قم عنوان کرد: پست لجستیک شامل جمع‌آوری، دریافت، پردازش، انبارداری، نگهداری، بیمه و توزیع فیزیکی یک‌جا یا جداگانه کالا بوده و موجب بالا بردن توان تولیدی تولیدکنندگان، افزایش کارایی و بازدهی اقتصادی می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه در طول سال هزاران جلد کتاب های دارای مفاهیم مذهبی از اداره پست قم به سراسر جهان ارسال می‌شود، پست لجستیک فضای بسیار مناسبی برای نگهداری این مرسولات است.
 
مدیرکل پست استان قم با اشاره به اینکه باجه استخدام خدمت دیگری از شرکت پست است گفت: شرکت پست مذاکراتی با ادارات دولتی برای اطلاع‌رسانی انواع و اقسام اطلاعات استخدامی انجام داده است و جوانان می‌توانند به باجه مرکزی پست استان مراجعه کنند و فرم‌های استخدامی را دریافت کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
وی بیان کرد: همچنین پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند و ثبت نام پست الکترونیک بومی توسط پست استان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchwvnz.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما