دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 16056
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم:

جشنواره پیوند آسمانی در هفته ازدواج در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری جشنواره پیوند آسمانی در هفته ازدواج در قم خبر داد.
جشنواره پیوند آسمانی در هفته ازدواج در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم‌نیوز، روح‌الله رمضانی اظهار کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده به منظور برگزاری در گرامیداشت هفته ازدواج در جلسه ستاد ساماندهی استان قم به تصویب رسیده است و با همکاری بخش های مرتبط آنها را برگزار خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری اول ذی‌الحجه مصادف با پانزدهم مهر ماه به عنوان روز ازدواج، مقرر شد دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم برنامه‌ریزی لازم را به منظور گرامیداشت هفته ازدواج در نظر گرفته و به این ستاد اعلام کنند.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: این برنامه‌ها باید با هدف ایجاد بستر مناسب برای تسهیل در ازدواج جوانان پیش‌بینی شود و دستگاه‌ها باید همکاری لازم را با اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه جشنواره پیوند آسمانی انجام بدهند.
 
وی در ادامه از برگزاری آیین تقدیر از دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی استان قم خبر داد و بیان داشت: در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم که به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در تالار امام رضا (ع) برگزار شد، این آیین با حضور رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های وزارت ورزش و جوانان به انجام رسید.
 
رمضانی عنوان داشت: در این جلسه که با حضور اکثر اعضای ستاد ساماندهی برگزار شد، حسن‌زاده رئیس مرکز مطالعات وزارت ورزش و جوانان همچنین به تشریح شاخص‌های حوزه جوانان برای مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم پرداخت.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی باید در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده در اسناد بالا دستی حوزه جوانان به ویژه منشور تربیتی نسل جوان تلاش کنند.
 
وی تصریح کرد: هم افزایی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در راستای تحقق اهداف مدنظر و رفع موانع پیش روی جوانان در موضوعات اوقات فراغت، هویت، ازدواج و مسائل جاری جوانان امری ضروری است.
 
رمضانی از برگزاری آیین تجلیل از دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان خبر داد و ابراز کرد: با توجه به کسب مقام دوم استان قم در کشور در زمینه ساماندهی امور جوانان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تمام دستگاه‌های فعال در این زمینه تقدیر کرد که این تقدیر نامه به همراه تقدیر نامه صادره از سوی استاندار قم در جلسه ستاد به مدیران دستگاه‌های اجرایی اهدا شد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdch-vnz.23n-mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما