دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 16059
رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان قم عنوان کرد:

بررسی صلاحیت‌های فنی و رفتاری رانندگان سرویس مدارس

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان قم بررسی صلاحیت‌های فنی و رفتاری رانندگان سرویس‌های مدارس را مهم برشمرد و گفت: مدیران مدارس بدون هماهنگی پلیس نباید هیچ گونه سرویسی را در اختیار بگیرند.
بررسی صلاحیت‌های فنی و رفتاری رانندگان سرویس مدارس
به گزارش قم‌نیوز، کرم الله حسینی ایمنی و تسهیل عبور و مرور جامعه دانش آموزی را مهم خواند و اظهار داشت: در این خصوص همزمان با شروع مدارس به ویژه در طول سال با برگزاری جلسات شورای ترافیک شهری، آموزش و پرورش و فرمانداری وظایف هر یک از دستگاه‌ها مشخص شده است تا مشکلی برای دانش آموزان پیش نیاید.
 
وی ضمن اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در خصوص برقراری امنیت دانش آموزان افزود: شهرداری‌های مناطق مختلف شهر مقدس قم باید نسبت به نصب علائم و تابلوهای راهنمایی رانندگی، خط کشی معابر و ایجاد موانع کاهنده سرعت اقدامات لازم را انجام دهند.
 
رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان قم بررسی صلاحیت‌های فنی و رفتاری رانندگان سرویس‌های مدارس را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: سازمان آموزش و پرورش به مدیران مدارس اعلام کرده است بدون هماهنگی پلیس هیچ گونه سرویسی را در اختیار نگیرند.
 
حسینی ادامه داد: وسایل نقلیه از لحاظ فنی و راننده‌ها نیز از لحاظ رفتاری توسط پلیس مورد بررسی قرار می‌گیرند.
 
وی با اشاره به اینکه توجه به قوانین و  انجام درست امور توسط دستگاه‌های مربوطه از اهمیت زیادی برخوردار است یادآور شد: بی توجهی به قوانین ممکن است مشکلاتی را به دنبال داشته باشد که هیچ گاه فرصتی برای جبران پیش نیاید.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcaown6.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما