سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 16084
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

جذب 1600 حامی سلامت و کرامت در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در 6 ماه نخست امسال هلال احمر استان توانست با جذب هزار و 600 خیر و داوطلب در قالب حامیان سلامت و کرامت به بیش از 8 هزار و 600 مددجو خدمات‌رسانی کند.
جذب 1600 حامی سلامت و کرامت در استان قم
 به گزارش قم‌نیوز، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم‌، علیرضا ظهیری اظهار کرد: طرح ملی حامیان از جمله رویکردهای جدید سازمان داوطلبان در دو سال گذشته است که توانسته توجه جدی به گسترش زیرساخت‌ها و محور قرار دادن فعالیت‌های داوطلبانه را در اولویت کاری خود قرار دهد.
 
وی اضافه کرد: از این منظر اقدامات ترویجی و فرهنگی در راستای توجه دادن عموم جامعه به اهمیت تشریک مساعی و کمک به همنوع در رأس وظایف این سازمان قرار گرفته است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اضافه کرد: این طرح ملی در راستای بسترسازی برای مشارکت خیرین و نیکوکاران و پوشش ایتام نیازمند، زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست و بیماران صعب‌العلاج است و خیرین با تکمیل فرم‌های حامی می‌توانند حامی سلامت، کرامت و دیه شوند.
 
ظهیری گفت: در نیمه نخست امسال جمعیت هلال احمر توانسته در حوزه سلامت با جذب 126 خیر مبلغ 50 میلیون ریال کمک نقدی و بیش از 429 میلیون ریال کمک غیر نقدی جمع‌آوری کرده و به هزار و 844 بهره‌ور زیرپوشش معاونت امور داوطلبان خدمات‌رسانی کند.
 
وی اضافه کرد: در همین مدت و در حوزه کرامت هلال احمر قم با  جذب هزار و 448 خیر توانسته مبلغ 173 میلیون ریال کمک نقدی و 680 میلیون ریال کمک غیر‌نقدی دریافت کرده و 78 هزار و 793 مددجو را زیر‌پوشش غذایی و پوشاک قرار دهد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در پایان گفت: تاکنون این جمعیت توانسته با جذب هزار و 574 خیر بیش از 746 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در حوزه طرح ملی حامیان سلامت و کرامت جمع‌آوری کند و با این مساعدت توانسته‌ایم 80 هزار و 637 مددجو را در قالب طرح‌هایی همچون فرشتگان رحمت، همای رحمت و کمک هزینه‌های درمانی مورد حمایت قرار دهیم.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdci5uaz.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما