چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 16165
حجت الاسلام آتش زر:

علت متوقف شدن اجرا پروژه منوریل در جلسه فوق العاده پیگیری می شود

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهر قم، عنوان کرد:علت توقف اجرا پروژه منوریل توسط نیروی انتظامی در جلسه ای فوق العاده با حضور فرمانده نیروی انتظامی پیگیری می شود.
علت متوقف شدن اجرا پروژه منوریل در جلسه فوق العاده پیگیری می شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدمحمد آتش زر روز سه شنبه ،در خصوص انتشار خبری مبنی بر توقیف پروژه منوریل توسط نیروی انتظامی گفت:نیروی انتظامی از تردد خوردورهای حمل مصالح و بتن جلوگیری کرده و با توقیف خودروها در حال حاضر این پروژه متوقف شده است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر افزود:در جلسه ای فوق العاده در روز سه شنبه (امروز) با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان سردار کاظم مجتبایی این مساله مورد پیگیری قرار می گیرد تا بتوانیم در اسرع وقت این پروزه را ادامه دهیم.
 
حجت الاسلام آتش زر، تصریح کرد: متوقف شدن این پروژه توسط نیروی انتظامی دلیل دیگری نداشته و تنها به واسطه مباحث ترافیکی خودروها متوقف شد که امیدواریم در این باره نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی تعامل لازم را اتخاذ نمایند.
 
لازم به ذکر است این پروژه در حال حاضر بدون هیچ گونه تذکری به پیمانکار روز گذشته در خصوص تردد خوردوهای حمل مصالح از طرف نیروی انتظامی متوقف شده است.
 
 اجرای طرح مونوریل از جمله طرح های مهر ماندگار دولت نهم و دهم از سال 1389 در بستر رودخانه قمرود شهر قم آغاز شد که فاز نخست آن بطول 8/6 کیلومتر تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.
 
انتهاي پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdciwzaz.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما