يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 16206
لیگ برتر تکواندوی نوجوانان کشور

تکواندوکاران قم در آزمون دانشگاه آزاد مردود شدند

قم نيوز : قم نیوز: تکواندوکاران قمی در یکی از مهمترین آزمون‌های خود در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر تکواندوی نوجوانان باشگاه‌های کشور موفق به کسب نمره قبولی نشدند.
تکواندوکاران قم در آزمون دانشگاه آزاد مردود شدند
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی نوجوانان باشگاه‌های کشور در سال‌جاری نخستین تجربه حضور تکواندوکاران قمی در این سطح رقابت‌های لیگ باشگاهی تکواندو کشور به شمار می‌رود و این تیم هنوز نتوانسته آنچنان که باید و شاید خود را با شرایط لیگ برتر هماهنگ کند.
 
در حالی که پایان دیدارهای هفته‌های ششم و هفتم فصل جاری مسابقات لیگ برتر نوجوانان تکواندوی باشگاه‌های کشور با موفقیت تیم دانشگاه آزاد در حفظ صدر جدول رده‌بندی و صعود پاس و سقوط استیل البرز همراه بود، نماینده قم نیز با شکست میدان را ترک کرد.
 
بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون تکواندوی کشورمان، دیدارهای هفته‌های ششم و هفتم لیگ برتر تکواندوی باشگاه‌های نوجوانان کشور با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد، صعود پاس قوامین به رده سوم و سقوط 2 پله‌ای استیل البرز به اتمام رسید اما تیم هیئت قم به شکست در مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران تن داد.
 
در حالی که امسال ششمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندوی نوجوانان با عنوان جام آینده‌سازان المپیک به انجام می‌رسد، تیم‌های لیگ برتری در خانه تکواندوی تهران این هفته از رقابت‌ها را به انجام رساندند و سرانجام دانشگاه آزادی با غلبه بر هیئت تکواندوی قم بالاتر از دیگر مدعیان قهرمانی در صدر ایستاد.
 
نتایج به شکلی رقم خورد که سرانجام تیم تکواندوی پسران نوجوان دانشگاه آزاد با 44 پیروزی، 16 باخت و 18 امتیاز صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی را حفظ کرد ضمن این‌که تیم تکواندوی پسران مجتمع تولیدی کردان با 36 برد، 24 باخت و 13 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد.
 
همچنین تیم تکواندوی پاس قوامین که پیش از این در رده چهارم قرار داشت با کسب 35 پیروزی، 25 باخت و 12 امتیاز به رده سوم صعود کرد در حالی که در این جدول تیم استیل البرز که در هفته پنجم رده دوم را در اختیار داشت با 2 پله سقوط به رتبه چهارم نقل مکان کرد و تیم‌های مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، هیئت تکواندوی استان قم و شرکت رنگ‌سازی ایران به ترتیب رده‌های پنجم تا هفتم را به خود اختصاص دادند.
 
در دیدارهای هفته ششم و هفتم، تکواندوکاران نوجوان لیگ برتری در 6 دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم مجتمع تولیدی کردان با نتیجه هفت بر سه مقابل تیم استیل البرز به برتری دست یافت و دیدار 2 تیم شرکت رنگ‌سازی ایران و پاس قوامین با نتیجه هفت بر سه به نفع تیم پاس پایان یافت.
 
همچنین تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با همین نتیجه هیئت تکواندوی قم را مغلوب خود کرد و تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه در دیدار با پاس قوامین با نتیجه هفت بر سه مغلوب شد، دیدار 2 تیم دانشگاه آزاد و صنایع استیل البرز با نتیجه 6 بر چهار به سود دانشگاه به اتمام رسید و شرکت رنگ‌سازی ایران با نتیجه هفت بر سه مقابل تیم مجتمع تولیدی کردان صاحب برتری شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcepw8z.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما