دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 16227
در آستانه فرا رسیدن ماه محرم

نحوه تبلیغات هیئت‌های مذهبی در قم بررسی شد

قم نيوز : قم نیوز: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم جلسه هماهنگی تبلیغات هیئت‌های مذهبی به منظور بررسی وضعیت هیئت‌ها و چگونگی تبلیغات در سطح شهر در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.
نحوه تبلیغات هیئت‌های مذهبی در قم بررسی شد
به گزارش قم نیوز، جلسه هماهنگی تبلیغات هیئت‌های مذهبی صبح امروز با حضور استاد مجاهدی مسئول دبیرخانه دائمی شعر آئینی کشور، سید رسول موسوی نژادیان و محمد خامه یار معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نمایندگان شورای اسلامی شهر، کانون مداحان، سازمان زیباسازی شهرداری، مسئولان برخی از هیئت و... برگزار شد.
 
در این جلسه خامه یار معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص دوره‌های آموزش مداحی که در سطح شهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: نیاز است دستورالعمل‌هایی برای نظارت بر نحوه و چگونگی این دوره‌های آموزشی تهیه و تدوین شده و در دسترس مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.
 
خامه یار در ادامه در خصوص نحوۀ دعوت از مداحان و سخنرانان از شهرهای دیگر به قم مسائلی را مطرح کرده و خواستار توجه به جایگاه مداحان قمی شد.
 
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص تبلیغات هیئات مذهبی ابراز داشت: نحوۀ تبلیغات هیئات، محتوای طرح‌های تبلیغاتی و زمان‌بندی برای نصب بنرها نیز نیازمند برنامه‌ریزی از سوی مسئولان است تا آفت‌های دیداری را در سطح شهر شاهد نباشیم.
 
استاد محمد علی مجاهدی مسئول دبیرخانه دائمی شعر آئینی کشور نیز در این نشست در سخنانی خواستار نظارت دائمی و دقیق بر نحوه فعالیت و تبلیغات هیئات مذهبی شد و تصریح کرد: مراقب باشیم در این هیئات، با تبلیغات و فعالیت‌های نادرست شبهه افکنی در ذهن جوانان صورت نگیرد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchqinz.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما