دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 16232
نائب رئیس شورای شهر قم:

اتمام پروژه‌های عظیم عمرانی در قم نیازمند کمک‌های دولتی است

قم نيوز : قم نیوز: نائب رئیس شورای شهر قم گفت: برای اتمام پروژه‌های بزرگی همچون مونوریل و مترو نیازمند کمک‌ها و تسهیلات دولتی هستیم.
اتمام پروژه‌های عظیم عمرانی در قم نیازمند کمک‌های دولتی است
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای شهر قم با آیت‌الله موسوی‌اردبیلی اظهار داشت: اعضای شورای جدید قم تخصص لازم و تعهد کافی را دارند و سوابق آن‌ها روشن است.
 
وی افزود: علما و مراجع نیز می‌توانند از ظرفیت‌های خود برای کمک به شورا و شهرداری کمک کنند چراکه نیاز داریم تسهیلاتی از طرف دولت به شهر قم اختصاص یابد چون قم شهری متعلق به همه کشور و جهان تشیع است.
 
نایب رئیس شورای شهر قم با بیان این‌که امکانات کافی در حال حاضر برای زائران در قم فراهم نیست، گفت: مترو، مونوریل و برخی دیگر از پروژه‌ها با بودجه شهری و استانی قم قابل پیشرفت نیستند و در این زمینه نیازمند بودجه‌های دولتی هستیم.
 
وی ادامه داد: سفارش علما و مراجع برای نگاه ویژه به قم از سوی دولت اهمیت فراوانی دارد چراکه قم ظرفیت کامل برای پذیرایی شایسته از 20 میلیون زائر را ندارد.
 
بیاتی با اشاره به عزم اعضای شورای چهارم برای عمران و آبادانی قم عنوان کرد: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و توجه مراجع عظام و علمای حوزه علمیه بتوانیم در این مسیر گام‌هایی بلند برداریم.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdxx0f.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما