دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 16239
همزمان با روز دانش آموز

40 هزار دانش آموز قمی به سمت حرم حضرت معصومه(س) راهپیمایی می کنند

قم نيوز : قم نیوز: معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: همزمان با فرارسیدن روز دانش آموز 40 هزار دانش آموز با تجمع در بیت امام خمینی(ره) به سمت حرم حضرت معصومه(س) راهپیمایی می کنند.
40 هزار دانش آموز قمی به سمت حرم حضرت معصومه(س) راهپیمایی می کنند
به گزارش قم نیوز، ناصر حمزه ای، اظهار داشت: ساعت 9 صبح 13 آبان ماه 40 هزار دانش آموز قمی با حضور در بیت امام خمینی (ره) ضمن تجدید میثاق با امام راحل به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت می کنند.
 
وی بیان داشت: دانش آموزان در این راهپیمایی با دادن شعارها و با در داست داشتن پلاکاردهایی به سمت صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) حرکت می کنند.
 
معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به فرارسیدن روز دانش آموز عنوان کرد: گرامیداشت روز دانش آموز همزمان با فرارسیدن این روز در تمامی مدارس استان با اجرای نمایش، سرود و مقاله خوانی برگزار می شود.
 
برگزاری مسابقه حماسه حضور
 
معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم ابراز کرد: همچنین مسابقه ای با عنوان حماسه حضور برپا می شود؛ این مسابقه شامل 20 سوال بوده و جوایزی نیز به برندگان داده می شود.
 
وی یادآور شد: این مسابقه ویژه دانش آموزان و اولیا بوده و برگرفته از سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی و تبعید امام (ره) و انقلاب دوم است.
 
به گفته حمزه ای این مسابقه به قصد افزایش اطلاع عمومی دانش آموزان طراحی شده است.
 
معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم افزود: همچنین به مناسبت روز دانش آموز سی دی طراحی شده است که شامل تصاویر، عکس و سرودهای ویژه و فیلم و کلیپ و مجموعه ای از سرودها در رابطه با روز دانش آموز و مبارزه با استکبار است و در مدارس از هفتم تا سیزدهم مهر ماه، در طول هفته دانش آموز بخش هایی از آن به نمایش گذاشته می شود.
 
معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: پوستر نمایشگاهی "برفراز دانش " در مدارس متوسطه برپا می شود؛ این پوستر دربردارنده محتوایی از جمله به نمایش گذاشتن دستاوردهایی از مجاهدت دانشمندان جوان کشورمان است.
 
وی با بیان این که مقام معظم رهبری تولید علم را ابزاری مناسب برای مبارزه با استکبار می دانند؛ افزود: این پوستر مطالبی را در رابطه با پیشرفت کشورمان به رغم تحریم هایی که امریکا و غرب بر ایران تحمیل کرده است بیان می کند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaoun6.49nie15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما