سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 16259
مجمع جهانی اهل بیت(ع)برگزار می‌کند

نخستین همایش سبک زندگی اهل بیت(ع) در قم

قم نيوز : قم نیوز : نخستین همایش سبک زندگی اهل بیت(ع) با هدف تبیین و ترویج علمی سبک زندگی ائمه معصوم در قم برگزار می‌شود.
نخستین همایش سبک زندگی اهل بیت(ع) در قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، مجمع جهانی اهل بیت(ع) در امتداد عمل به وظایف و کارویژه‌های خود در تبیین و ترویج معارف اهل‌ بیت(ع) اولین همایش علمی ـ پژوهشی سبک زندگی اهل‌ بیت(ع) را در محورهای مختلف، برگزار می‌کند.
 
نقد و بررسی و آسیب‌شناسی از برداشت‌ها و تحلیل‌های موجود از سبک و سیره اهل‌ بیت(ع)، فراهم‌سازی زمینه پژوهش‌های علمی در ابعاد ناشناخته سبک و سیره اهل‌ بیت(ع) و الهام‌گیری از اندیشه و سیره اهل بیت(ع) در جامعه‌سازی و ایجاد تمدن نوین اسلامی از دیگر اهداف این همایش به شمار می‌رود.
 
سبک زندگی فردی اهل‌ بیت، سبک زندگی معنوی و عبادی اهل‌ بیت(ع)، مفاهیم، در عرصه نهاد سیاست و حکومت، اصول و مبانی مربوط به سبک زندگی اهل‌ بیت(ع)، سبک و سیره اهل‌ بیت(ع) در عرصه جامعه‌سازی با موضوعاتی مانند سبک و سیره اهل‌ بیت(ع) در عرصه نهاد خانواده، در عرصه نهاد اقتصاد، در عرصه نهاد تعلیم و تربیت، در عرصه سلامت، بهداشت و محیط زیست و اندیشه و سیره اهل‌ بیت(ع) در توصیف و بنیان تمدن اسلامی، محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند.
 
توصیف و تبیین ابعاد فردی و اجتماعی سبک زندگی اهل‌ بیت(ع)، تلاش برای ترویج الگوی سبک زندگی اهل‌ بیت(ع) در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی، ارائه راهبردها و راهکارهای برآمده از سبک زندگی اهل‌ بیت(ع) برای حل برخی از بحران‌های کنونی انسان معاصر و ایجاد زمینه همدلی میان فرق و مذاهب اسلامی در پیروی از زندگی اهل‌ بیت(ع) پیامبر اعظم(ع) از جمله اهداف این همایش است. 
 
مهلت ارسال چکیده مقالات تا 30 آبان‌ماه و مهلت ارسال اصل مقالات 30 بهمن‌ماه اعلام شده و همایش نیز ابتدای خرداد 1393 برگزار می‌شود.
 
در شرایط ارسال مقالات این همایش نیز ذکر شده است که چکیده و اصل مقالات باید استانداردهای محتوایی و شکلی علمی ـ پژوهشی را رعایت کند و چکیده مقاله بیش از 250 کلمه و مقاله بیش از 7500 کلمه نباشد.
 
نشانی ارسال مقالات ایمیل Sabkezendegi93@gmail.com است و همراه با ارسال مقاله مشخصات و درجه علمی نویسنده، شماره تماس و نشانی الکترونیکی وی نیز باید ارسال شود.
 
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdccoiqs.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما