کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولیت مسجد جمکران:

تهاجم فرهنگی اعماق جامعه را هدف گرفته است

خبرگزاری ايسنا , 8 آبان 1392 ساعت 13:25

قم نیوز: تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: تهاجم و شبیخون فرهنگی که امروز به صورت جنگ نرم نامحسوس در جامعه نفوذ کرده، اعماق زندگیمان را هدف قرار داده است.


به گزارش قم نیوز، از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان سه شنبه شب در همایش "دیدار یاران" خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران، افزود: امروز جامعه ما درگیر جنگ ماهواره هاست؛ به طوری که انواع مفاسد به عنوان دستاورد فرهنگ غرب، هستی خانواده ها را از تهدید می کند.
 
وی اضافه کرد: در گذشته دفاع از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی با صدای انفجار و گلوله همراه بود و قربانیان آن شهید محسوب شده و در پیشگاه خدا و امت، جایگاه و رتبه ای ممتاز داشتند، اما در جنگ نرم امروز که از طریق ابزاری مانند تلفن همراه، اینترنت و ماهواره به درون خانه ها رخنه کرده، نه تنها صدایی ندارد، بلکه آثار سوء آن بسیار ویران کننده است.
 
رحیمیان تصریح کرد: شبیخون فرهنگی در کمترین زمان ممکن انسان را در منجلاب تباهی، فساد و بی بند و باری فرو می برد و تنها راه نجات از آن اعتقاد راسخ به خدا و ایمان قوی است.
 
وی با اشاره به اینکه کسانی از فتنه های آخر الزمان در امان هستند که اهل مسجد باشند، تاکید کرد: مسجد بزرگترین سنگر دفاع از اسلام و انقلاب است؛ چرا که انقلاب اسلامی در مسجد شکل گرفت و شهیدان از مساجد به معراج شهادت رفتند.
 
وی همچنین خطاب به خادمان مسجد مقدس جمکران، گفت: خادمی در مسجدی که جایگاه ویژه و خاصی در پیشگاه خداوند متعال و مورد عنایت ویژه حضرت مهدی(عج) می باشد، افتخاری عظیم است.
تولیت مسجد جمکران یادآور شد: خدمت بی منـت در مسجدی که نوای توحید و آهنگ خداپرستی از سوی دلدادگان زمزمه می شود و سالانه میزبان بیش از 15 میلیون دلداده امام عصر(عج) می باشد، توفیق و سعادتی وصف نشدنی است که باید همگی قدر آن را بدانیم.
 
انتهاي پیام/125


کد مطلب: 16294

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/16294/تهاجم-فرهنگی-اعماق-جامعه-هدف-گرفته

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir