چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 16294
تولیت مسجد جمکران:

تهاجم فرهنگی اعماق جامعه را هدف گرفته است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: تهاجم و شبیخون فرهنگی که امروز به صورت جنگ نرم نامحسوس در جامعه نفوذ کرده، اعماق زندگیمان را هدف قرار داده است.
تهاجم فرهنگی اعماق جامعه را هدف گرفته است
به گزارش قم نیوز، از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان سه شنبه شب در همایش "دیدار یاران" خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران، افزود: امروز جامعه ما درگیر جنگ ماهواره هاست؛ به طوری که انواع مفاسد به عنوان دستاورد فرهنگ غرب، هستی خانواده ها را از تهدید می کند.
 
وی اضافه کرد: در گذشته دفاع از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی با صدای انفجار و گلوله همراه بود و قربانیان آن شهید محسوب شده و در پیشگاه خدا و امت، جایگاه و رتبه ای ممتاز داشتند، اما در جنگ نرم امروز که از طریق ابزاری مانند تلفن همراه، اینترنت و ماهواره به درون خانه ها رخنه کرده، نه تنها صدایی ندارد، بلکه آثار سوء آن بسیار ویران کننده است.
 
رحیمیان تصریح کرد: شبیخون فرهنگی در کمترین زمان ممکن انسان را در منجلاب تباهی، فساد و بی بند و باری فرو می برد و تنها راه نجات از آن اعتقاد راسخ به خدا و ایمان قوی است.
 
وی با اشاره به اینکه کسانی از فتنه های آخر الزمان در امان هستند که اهل مسجد باشند، تاکید کرد: مسجد بزرگترین سنگر دفاع از اسلام و انقلاب است؛ چرا که انقلاب اسلامی در مسجد شکل گرفت و شهیدان از مساجد به معراج شهادت رفتند.
 
وی همچنین خطاب به خادمان مسجد مقدس جمکران، گفت: خادمی در مسجدی که جایگاه ویژه و خاصی در پیشگاه خداوند متعال و مورد عنایت ویژه حضرت مهدی(عج) می باشد، افتخاری عظیم است.
تولیت مسجد جمکران یادآور شد: خدمت بی منـت در مسجدی که نوای توحید و آهنگ خداپرستی از سوی دلدادگان زمزمه می شود و سالانه میزبان بیش از 15 میلیون دلداده امام عصر(عج) می باشد، توفیق و سعادتی وصف نشدنی است که باید همگی قدر آن را بدانیم.
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdcba5b8.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما