پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 16317
حجت‌الاسلام ‌‌روستا‌آزاد در گردهمایی بزرگ مبلغان‌:

تلاش دشمنان برای ‌ترویج افکار انحرافی در بین مردم/روحانیت وارد شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم روحانیت را سکاندار هدایت مردم معرفی کرد و گفت: روحانیت در هدایت مردم رسالت مهمی بر دوش دارند.
تلاش دشمنان برای ‌ترویج افکار انحرافی در بین مردم/روحانیت وارد شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستا‌آزاد امروز در گردهمایی بزرگ مبلغان که در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد به شرایط فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی نباید مبلغان و طلاب علوم دینی فقط به اقامه نماز جماعت و یا سخنرانی در مجالس اکتفا کنند.
 
وی با اشاره به اینکه غربی‌ها به دنبال این هستند که از هر فرصتی استفاده کرده و در راستای تخریب شیعه کنند بیان کرد: اگر در جایی فرصتی برای دشمنان شیعه وجود نداشته باشد آنها فرصت‌سازی می‌کنند و باید مراقب توطئه‌هایشان باشیم.
 
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم روحانیت را سکاندار هدایت مردم معرفی کرد و گفت: روحانیت در هدایت مردم رسالت مهمی بر دوش دارند.
 
وی در ادامه ضرورت بهره‌مندی روحانیون از فضاهای آموزشی کشور به ویژه مدارس و دبیرستان‌ها را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید مبلغان به نیازهای فکری و فرهنگی نسل جوان پاسخ گفته و از این فرصت برای راهنمایی نسل جوان نهایت استفاده را داشته باشند.
 
روستا‌آزاد با اشاره به اینکه دشمنان شیعه برای جذب افرادی که به هر دلیل از خانواده‌های خود طرد شده‌اند یادآور شد: آنها با پرداخت هزینه درمان بیماران کم‌بضاعت به دنبال ترویج افکار انحرافی خود و جذب افراد هستند.
 
وی با اشاره به اینکه باید در مسیر تبلیغ دین ثابت قدم بود و نباید هیچ‌گاه دلسرد شد اظهار کرد: نرم‌افزاری حاصل تلاش 17 ساله تدوین کنندگان کتاب‌های ره‌توشه راهیان نور در قالب نرم‌افزاری طراحی شده و در این نرم افزار 105 جلد کتاب ره‌توشه ویژه مناسبت‌های محرم، صفر و رمضان ارائه شده است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchqxnz.23n-zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما