کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون رئیس جمهور:

موج جدید ورود دانش‌آموختگان دختر به جامعه / نظرات مراجع تقلید در این زمینه بسیار موثر است

خبرگزاری فارس , 9 آبان 1392 ساعت 12:49

قم نیوز: معاون امور زنان رئیس جمهور با بیان اینکه گفت: موج جدید ورود دانش‌آموختگان دختر به جامعه موجب شده است برای حضور و مشارکت آنها در اجتماع نیازمند فکری اساسی باشیم؛ استفاده از نظرات مراجع تقلید در این زمینه بسیار موثر است.


به گزارش قم نیوز، شهیندخت مولاوردی امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اهمیتی که اسلام به زنان و خانواده داده است اظهار کرد: برخی آسیب‌ها مانند افزایش هفت درصدی طلاق و کاهش پنج درصدی ازدواج در شش ماهه نخست امسال نهاد خانواده را تهدید می‌کنند.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز از بی عدالتی نسبت به زنان در برخی خانواده‌ها انتقاد کرده‌‌اند و خواستار وضع قوانینی به منظور جلوگیری از این ظلم‌ها شده‌اند.
 
معاون امور زنان رئیس جمهور با بیان اینکه نیازمند دریافت رهنمودها و نصایح مراجع تقلید به منظور رفع بی‌عدالتی علیه زنان هستیم گفت: برای نخستین بار پس از صدر اسلام حکومتی شیعی در ایران بر سر کار آمده و فقه شیعی می‌تواند در این شرایط الگویی صحیح از سبک زندگی انسانی را در اختیار بشریت قرار دهد.
 
وی ادامه داد: مراجع تقلید پایگاهی عظیم در جامعه ایرانی هستند و مردم به آنها به عنوان ملجأ و پناهگاه خود نگاه می‌کنند به همین دلیل ما نیز به دیدار علما و مراجع آمده‌ایم تا از رهنمودهای آنان بهره‌مند شویم.
 
مولاوردی با بیان اینکه سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده است عنوان داشت: موج جدید ورود دانش‌آموختگان دختر موجب شده است برای حضور و مشارکت آنها در اجتماع نیازمند فکری اساسی باشیم؛ استفاده از نظرات مراجع تقلید در این زمینه بسیار موثر است.
 
معاون امور زنان رئیس جمهور با تاکید بر طراحی و استفاده از الگوهای صحیح اسلامی در همه عرصه‌های زندگی خاطرنشان کرد: دیدار با مراجع تقلید برای همین منظور صورت می‌گیرد تا در آستانه شروع فعالیت جدید خود بتوانیم در این راستا گام برداریم.
 
انتهای پیام/125


کد مطلب: 16327

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/16327/موج-جدید-ورود-دانش-آموختگان-دختر-جامعه-نظرات-مراجع-تقلید-این-زمینه-بسیار-موثر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir