قم نيوز : قم نیوز: معاون امور زنان رئیس جمهور با بیان اینکه گفت: موج جدید ورود دانش‌آموختگان دختر به جامعه موجب شده است برای حضور و مشارکت آنها در اجتماع نیازمند فکری اساسی باشیم؛ استفاده از نظرات مراجع تقلید در این زمینه بسیار موثر است.
موج جدید ورود دانش‌آموختگان دختر به جامعه / نظرات مراجع تقلید در این زمینه بسیار موثر است
به گزارش قم نیوز، شهیندخت مولاوردی امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اهمیتی که اسلام به زنان و خانواده داده است اظهار کرد: برخی آسیب‌ها مانند افزایش هفت درصدی طلاق و کاهش پنج درصدی ازدواج در شش ماهه نخست امسال نهاد خانواده را تهدید می‌کنند.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز از بی عدالتی نسبت به زنان در برخی خانواده‌ها انتقاد کرده‌‌اند و خواستار وضع قوانینی به منظور جلوگیری از این ظلم‌ها شده‌اند.
 
معاون امور زنان رئیس جمهور با بیان اینکه نیازمند دریافت رهنمودها و نصایح مراجع تقلید به منظور رفع بی‌عدالتی علیه زنان هستیم گفت: برای نخستین بار پس از صدر اسلام حکومتی شیعی در ایران بر سر کار آمده و فقه شیعی می‌تواند در این شرایط الگویی صحیح از سبک زندگی انسانی را در اختیار بشریت قرار دهد.
 
وی ادامه داد: مراجع تقلید پایگاهی عظیم در جامعه ایرانی هستند و مردم به آنها به عنوان ملجأ و پناهگاه خود نگاه می‌کنند به همین دلیل ما نیز به دیدار علما و مراجع آمده‌ایم تا از رهنمودهای آنان بهره‌مند شویم.
 
مولاوردی با بیان اینکه سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده است عنوان داشت: موج جدید ورود دانش‌آموختگان دختر موجب شده است برای حضور و مشارکت آنها در اجتماع نیازمند فکری اساسی باشیم؛ استفاده از نظرات مراجع تقلید در این زمینه بسیار موثر است.
 
معاون امور زنان رئیس جمهور با تاکید بر طراحی و استفاده از الگوهای صحیح اسلامی در همه عرصه‌های زندگی خاطرنشان کرد: دیدار با مراجع تقلید برای همین منظور صورت می‌گیرد تا در آستانه شروع فعالیت جدید خود بتوانیم در این راستا گام برداریم.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciypaz.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما